Strona 1 z 1
[b3 1.8 RU+lpg]nie chodzi na benzynie.Pomocy!!!
: 20 wrz 2010, 11:28
autor: czarek20
Witam serdecznie forumowiczów,jestem nowy więc niewiem za bardzo czy w dobrym miejscu "wpakowałem" się ze swoim problemem ale do rzeczy:
Posiadam audi 80 jak w opisie problem polega na tym że moja audi nie chce chodzic na PB, na gazie jest wszystko w jak najlepszym porządku,jak byłem wymienic oleje w silniku i skrzyni to w filtrze powietrza znalazłem szmatę blokującą dopływ powietrza.Po powrocie do domu zrobiłem eksperyment i wyjąłem tą szmate ale wtedy autko nie chodzi nawet na lpg n .Tu moje pytanie do szanownych forumowiczów, co za cholera jest tym paliwem?I po co ta szmata?Dodam że pompa paliwa jest nowiutka filterek paliwa tez...Bardzo mi zależy żeby naprawic to przed zimą bo wiadomo że odpalanie zimą na PB jest zdrowsze dla autka.
Czekam na odzew:)
: 20 wrz 2010, 15:15
autor: WOJTEK26
Na poczatek sprawdz czy dochodzi paliwo do gaźnika po przełaczeniu na PB, jezeli tak a mimo to nie prcauje to bedzie trzeba rozebrac gaźnik i wyczyscic wszystkie dysze. Ta szmata we wlocie powietrza wsadził nie kumaty gazownik lub poprzedni właściciel, masz załozony za duzy mikser lub parownik ma juz dosc i miała ona spowodowac wytworzenie wiekszego podcisnienia w dolocie zeby zassac gaz. Na poczatek zrob zeby chodził na PB a potem pojedz na reg gazu.
[b3 1.8 RU+lpg]nie chodzi na benzynie.Pomocy!!!
: 21 wrz 2010, 01:03
autor: czarek20
No nareszcie jakaś konkretna wypowiedz... .Oczywiście że postaram sie uruchomić najpierw Pb a potem dostroić lpg dzięki za rady i doceniam.. .A jaki rozmiar mixera jest najodpowiedniejszy do tego silnika? bo jakoś nie mogłem znaleźć nic konkretnego na ten temat??chodzi mi o to żeby silnik palił rozsądną ilość lpg i żeby moć była wystarczająca??Aha i jeszcze jedno,miałem też problem ze "znikającym" paliwem podczas jazdy tylko na lpg..Co może byś tego przyczyną??Czy możliwe jest abym przez pewien czas jeździł na dwóch paliwach??Z góry serdeczne dzięki za wszystkie porady.. <ok>
: 21 wrz 2010, 10:16
autor: WOJTEK26
Najlepszym wyjsciem jest mikser 34mm ale moze byc ostatecznie 32mm mniejszego nie mozna zastosowac bo beda problemy z niedoborem mocy na PB. Sprawdz czy działaja Ci elektrozawory przełączajace rodzaj paliwa
: 21 wrz 2010, 10:20
autor: PICEK1
Z mixerem to kolega się wstrzyma bo bardziej to wygląda na zajechany reduktor.Membrany są tak sztywne że podciśnienie kolektora dolotowego nie jest w stanie ich ruszyć.Co do podwójnego przepału to jest taka możliwość.Trzeba tylko sprawdzić jak odłączane jest paliwo.Czy odcina wtryskiwacz,czy jest założony zawór powrotny.Coś z tych elementów może nie trzymać i spala przy okazji PB.
Kolega pewnie ma jakieś dokumenty z LPG gdzie jest data montażu?-może swoje już przelatało.
: 21 wrz 2010, 12:36
autor: czarek20
Aha czyli już bede wiedzial jaki mixer mam założyc żeby było oki..a co do tej instalacji to jest ona w aucie jakies 2 lata może ciut lepiej...dokładnej daty nieznam bo jak kupiłem to auto to nie miało ono wbitej instalacji lpg w dowód..krótko mówiąc była nielegalna a ja sobie załatwiłem na nią papier i teraz już jest.. .Tak więc nie wiem ile reduktor ma przelatane
Czytałem troche o regeneracji reduktora tylko podobno jest problem z zakupem ori membran i wciskają tandete.. .Myśle że z parownikiem nie jest jeszcze żle skoro w zime pali na lpg za pierwszym strzałem... :roll:
[ Dodano: 2010-09-21, 12:40 ]
Aha zapomniałbym....elektrozawór odcinający dopływ PB jest wg mnie sprawny,wymontowałem go wyczyściłem, sprawdziłem i działa poprawnie otwiera i zamyka,instalacja paliwowa powrotna jest też szczelna nie zapchana więc niewiem co było przyczyną spalania PB i LPG równocześnie... :cry:
[ Dodano: 2010-09-21, 12:48 ]
A takie krótkie pytanko może ktoś ma foto tego elektrozaworu?Z tego co rozumiem to powinien on TYLKO odcinać dopływ PB do silnika tak??a jak z LPG? Co odcina jego dopływ kiedy auto chodzi na PB? :?: :?:
: 21 wrz 2010, 13:00
autor: jaco80
LPG odcina również elektrozawór, powinien być niedaleko parownika.
: 21 wrz 2010, 14:46
autor: WOJTEK26
Zalezy jaki masz parownik w wiekszosci przypadków elektrozawór LPG jest wraz z filtrem fazy ciekłej obok parownika ale sa róniez parowniki ze zintegrowanym filtrem i zaworem.
: 21 wrz 2010, 23:07
autor: PICEK1
A może kolega ma i na filtrze i na parowniku.
: 22 wrz 2010, 01:04
autor: czarek20
Czyli w sumie powinny być 2 elektrozawory jeden od PB i kolejny od LPG....czy posiadam dwa to niewiem i nie jestem w stanie sprawdzić :-x bo jestem za granicą a w kraju bede w listopadzie... .Tak jak mówiłem nie wiem co sie działo wcześniej z tą instalką LPG bo zakładał ją jakiś szczeniak który to auto sprowadzłl z austrii....dzieki za wszystkie porady i wskazówki doceniam... .Ale coś mi sie wydaje że jest tam tylko jeden zawór od PB....A możliwe jest żeby zamontować LPG bez zaworu gazowego??bo szukałem tego filterka fazy ciekłej i go nie znalazłem....