Strona 1 z 1

[ 80 b4 2.0 ABT] Problem na benzynie na zimnym silniku

: 23 wrz 2010, 22:04
autor: steryd126
Witam, mam mały problem z audiolką , na zimnym silniku podczas jazdy delikatnie ale jednak wyczuwalnie przerywał , było tak juz jakies 3 miesiące, po rozgrzaniu jest OK. 3 dni temu założyłem instalację gazową i nawet jestem pozytywnie zasokoczony bo równiej pracuje na gazie niż na benzynie ale niestety pojawił się problem z jazdą na benzynie. na zimnym silniku autko potrafi zaraz po odpaleniu zgasnąc i ma małe obroty, na ciepłym silniku już odpala dobrze, zbliża się zima i nie chcialbym odpalac na gazie . Gosc od gazu mówi ,ze to z gazem nie ma nic wspólnego i mówł,że w poniedziałek mam na komputer podjechac. On sam twierdzi,że to może byc wina czujnika temperatury, może tak byc???????????? . Dodam ,że nawet na zimnym po przełączeniu na gaz jest idealnie. Co o tym myślicie? Kopułka, palec i kable WN, filtr paliwa wymienione jakies 15 tys km temu. kopułka i palec BERU ,świece NGK V-line , kable sentech . z góry dzieki za podpowiedzi

: 24 wrz 2010, 09:43
autor: LeeOne
Wymień niebieski czujnik temp. i te badziewne kable na jakieś markowe Beru, NGK jak nie chcesz mieć strzałów na gazie.

: 24 wrz 2010, 12:04
autor: steryd126
czyli czujnik może dawac takie objawy z rana na zimnym silniku? kable wiem lipa ale wtedy nie miałem zbyt wiele kasy a inne były droższe 2 razy . Strzałów na gazie nie mam , na gazie chodzi bardzo równo

[ Dodano: 2010-09-24, 12:06 ]
jeszcze jedno, facet od gazu powiedział,że mam chyba jakis inny czujnik bo mam niebieski i szary a on powiedział,że powinien byc niebieski i czarny, prawda to? jak fachowo nazwac ten czujnik w sklepie ?

: 24 wrz 2010, 16:18
autor: fox33
steryd126 pisze:czyli czujnik może dawac takie objawy z rana na zimnym silniku? kable wiem lipa ale wtedy nie miałem zbyt wiele kasy a inne były droższe 2 razy . Strzałów na gazie nie mam , na gazie chodzi bardzo równo

[ Dodano: 2010-09-24, 12:06 ]
jeszcze jedno, facet od gazu powiedział,że mam chyba jakis inny czujnik bo mam niebieski i szary a on powiedział,że powinien byc niebieski i czarny, prawda to? jak fachowo nazwac ten czujnik w sklepie ?
Tez posiadam ABT czujnik mam niebieski i szary a mechanik myslal ,moze o innym modelu ?
----szary temperatura cieczy odczyt na zegary
----niebieski temperatura cieczy odczyt na kompa.

I jeszcze jedno te silniki nie strzelaja ABT 90KM. MONO WTRTSK (JEDNOPUNKTOWY)

: 24 wrz 2010, 16:25
autor: Hołowczyc20
A jak będziesz miał kupić ten czujnik to tylko ori koszt to jakieś 50zł ;-)

: 24 wrz 2010, 17:11
autor: steryd126
spoko zaraz pędze do sklepu, wymiana jest prosta czy trzeba cos kombinowac ?

: 27 wrz 2010, 10:09
autor: LeeOne
Prościzna, na zimnym silniku wyciągasz zielona zawleczkę spod czujnika i wyciągasz czujnik.
Przy okazji wymień oring na czujniku jak jeszcze tam jest :mrgreen: u mnie już nie było :-P
Składasz w odwrotnej kolejności.

: 27 wrz 2010, 15:31
autor: MateuszSK
A ja mysle ze moze zla emulacja sondy lambda... Odlacz aku na jakis czas i zobacz czy jest roznica