Strona 1 z 2
[b4 2.0 ABK]Po odpaleniu bardzo niskie obroty-krokowiec?
: 26 wrz 2010, 11:38
autor: sebson
Witam,mam pytanko czy po odpaleniu samochodu rano jadac do pracy ile powinno byc obrotow bo wydaje mi sie ze ok 1000 a u mnie jest ok400-600 samochodem telepie,nie mam regulatora wolnych obrotow i caly czas myslalem ze wina lezy ze go nie mam ale teraz wydaje mi sie ze cos jednak jest nie tak i musze szukac gdzie indziej tzn,auto po ok.3-4 min ma stabilne obroty ok 1000,powiedzcie mi czy to wina krokowca ze go nie ma czy szukac mam gdzie indziej?
: 26 wrz 2010, 13:47
autor: krisiun1
Na początek napisz czy masz w aucie zamontowany gaz i czy dzieje się tak na benzynie czy na LPG.
: 26 wrz 2010, 16:36
autor: sebson
mam sekwencje,dzieje sie tak tylko na benzynie
: 26 wrz 2010, 18:11
autor: damianek1234561
a moze koledze nie dziala ssanie?
: 26 wrz 2010, 18:20
autor: sebson
tak to wlasnie wyglada,jakby nie bylo ssania,nie mam regulatora wolnych obrotow i nie wiem na 100% czy to przez to ze go nie ma moze tak byc?bo wedlug mnie jesli go nie ma i mam te niskie obroty to one powinny byc przez caly czas a nie ze po 4 minutach sa ok ?
: 26 wrz 2010, 19:51
autor: damianek1234561
moze tez byc ze nastawnik sie zacial odpal silnik dodawaj gazu sprawdz czy pracuje.
na wylaczonym silniku poruszaj nim sprawdz czy luzno chodzi czy nie ma oporow.
od kiedy jest klopot z obrotami wymieniales cos moze grzebales czy tak od siebie po prostu?
: 26 wrz 2010, 20:36
autor: sebson
od 3 miesiecy,odkad kupilem auto,a o jaki chodzi Ci nastawnik?pokazalem na forum wolna wtyczke w ktorej powinno sie cos znajdowac i okazalo sie ze brakuje tam silniczka krokowego i od tej pory draze z tym tematem caly czas,kupilem silniczek to okazalo sie ze nie pasuje bo ma inna wtyczke,na pewno bedzie jeszcze gorzej jak bedzie zima,dlatego staram sie to jak najszybciej zrobic,wymienilem czujnik temp.na oryginalny z aso,swiece,przewody,palec,kopulke,slynny przekaznik 30 ale wrocilem do starego bo nie bylo zadnych zmian
: 26 wrz 2010, 21:10
autor: damianek1234561
http://img51.imageshack.us/i/teamtt.jpg/
to jest link jak wyglada nastawnik przepustnicy
w zasadzie to niby powinno sie go wymieniac koszt okolo 80zl na allegro
ale sprobuj przeczyscic moze da rade bo na 99 procent wina nastawnika
: 26 wrz 2010, 21:24
autor: sebson
dzieki kolego,jutro jade do warsztatu to bede cos moze wiedzial,a mozna w jakis sposob sprawdzic czy jest on zepsuty?
: 26 wrz 2010, 21:43
autor: damianek1234561
otoz tak, w linku ktory ci podalem pod zdjeciem sa rozpisane jakie opornosci powinny byc podlaczasz miernik obserwujesz i porownujesz:) pozdrawiam i jak co to pisz:)
: 26 wrz 2010, 21:57
autor: _DJ_3
a akumulator nie był czasem odłączany?
a po jakimś czasie podłączony i jazda? na nastawnik bym że celował ale można go odłączyć i sprawdzić co będzie bez niego.
[ Dodano: 2010-09-26, 21:57 ]
może zapłon żle ustawiony?
[ Dodano: 2010-09-26, 21:58 ]
1000 obrpmin na benzie to za dużo koło 900
[ Dodano: 2010-09-26, 22:01 ]
a w ABK ten potencjometr jest po kolektorem ssącym
i jak u siebie mierzyłem to były inne oporności
: 26 wrz 2010, 22:06
autor: sebson
mam auto od 3 miesiecy i ja nie odlaczalem akumulatora
: 26 wrz 2010, 22:13
autor: krisiun1
Jeśli kupiłeś regulator wolnych obrotów w którym, wtyczka była zbyt szeroka ale dwupinowa to wystarczyło przeciąć oryginalne przewody i podpiąć samemu.Regulator różnił się tylko wielkością wtyczki.
: 27 wrz 2010, 07:13
autor: sebson
ten co kupilem to go jeszcze mam,czyli odcinam ta kostke stara,kupuje nowa wtyczke(gdzie mozna ja kupic?)i ten regulator co mam podpinam tak?
: 27 wrz 2010, 08:38
autor: krisiun1
Kostki musisz poszukać na szrotach, chyba że ktoś z forum będzie mógł Ci pomóc.Na upartego i tymczasowo możesz kupić nasuwki zarobić je na przewodach i podpiąć bez kostki do krokowca, sprawdzisz chociaż czy działa.Nasuwki kupisz w każdym sklepie motoryzacyjnym.
http://allegro.pl/nasuwka-gniazdo-2-8-m ... 24582.html