Witam klubowiczów. Niedawno kupiłem trochę zaniedbana B4-czkę i doprowadzam ją do ładu. Sporo potrzebnych informacji już znalazłem dzięki Wam ale mam problem z jednym ułamanym elementem. Nie mogłem znaleźć nigdzie co to jest i gdzie powinno być podłączone.
Na czerwono ułamana końcówka i element z którym jest połączona wężykiem a na niebiesko przypuszczalne miejsce ułamania którego nie jestem pewny.
Pozdrawiam
: 02 paź 2010, 18:42
autor: romeo
o ile sie nie myle to w miejsce zaznaczone na niebiesko przepustnica powinna byc połączona z obudową filtra pow. cienkim węzykiem i gumowymi kolankami wiec zle kombinujesz
: 02 paź 2010, 19:20
autor: krisiun1
Dobrze kombinujesz miejsce na podłączenie tego wężyka znajduje się dokładnie tam gdzie zaznaczyłeś.Cienki wężyk o którym pisze romeo znajduje się trochę niżej pod wtryskiwaczem rozruchowym.A tak w ogóle to wtryskiwacz rozruchowy odłączyłeś do zdjęcia twojego problemu czy tak jest na stałe?
: 02 paź 2010, 19:44
autor: norbij
Wtryskiwacz odłączony do zdjęcia bo silnik był gorący i ciasno trochę tam
Dzięki wielkie za pomoc.
Tak z ciekawości to co to za element który zaznaczyłem na czerwono na nadkolu? Jeszcze nie do końca rozpracowałem ten silnik Właśnie walcze ze skokami obrotów które w automacie są uciążliwe ale zacząłem od łatania niedokładności jak wyżej a później zajmę się jego ustabilizowaniem pracy jak te zabiegi nie pomogą.
: 02 paź 2010, 21:07
autor: krisiun1
I bardzo dobrze zacząłeś, nie podłączenie tego wężyka powodowało zasysanie przez kolektor "lewego powierza" i mogło powodować falowanie obrotów.A ta część którą zaznaczyłeś to prawdopodobnie filtr węglowy ma za zadanie odpowietrzenie baku ale nie jestem pewny na 100%.