[80 B4 2.0E ABK]Plywajace obroty i "iskrzenie"
: 10 cze 2007, 15:28
Witam!!
Na wolnych obrotach niewazne czy zimny czy cieply zaraz po odpaleniu obroty spadaja bardzo nisko czasem nawet zgasnie silnik. Bylem na kompie i pokazuje ze potencjometr przepustnicy! Ale rozebralem go w mak i po prostu miernikiem poruszalem po sciezkach i niema zadnych przerw przeskokow itp wszystko dziala w nim jak nalezy. Czy jest mozliwe ze komputer wskazuje blednie?. Po odlaczeniu potencjometru i odpaleniu obroty nie spadaja az tak nisko ale utrzymuja sie np na 1000 - 1200 obojetnie czy zimny czy cieply. Silniczek krokowy wyczyszczony i chyba dobry. Nie chce wymieniac na oko bo jakbym mial wymienic i potencjometr 300zl i silniczek 300zl to mi sie o nie usmiecha. A i mam objaw "iskrzenia" przy obciazaniu na niskim biegu znawcy powiedzieli ze to spalanie stukowe i chyba czujnik padl. Jest mozliwe ze ten wlasnie czujnik wplywa na takie obroty.
Na wolnych obrotach niewazne czy zimny czy cieply zaraz po odpaleniu obroty spadaja bardzo nisko czasem nawet zgasnie silnik. Bylem na kompie i pokazuje ze potencjometr przepustnicy! Ale rozebralem go w mak i po prostu miernikiem poruszalem po sciezkach i niema zadnych przerw przeskokow itp wszystko dziala w nim jak nalezy. Czy jest mozliwe ze komputer wskazuje blednie?. Po odlaczeniu potencjometru i odpaleniu obroty nie spadaja az tak nisko ale utrzymuja sie np na 1000 - 1200 obojetnie czy zimny czy cieply. Silniczek krokowy wyczyszczony i chyba dobry. Nie chce wymieniac na oko bo jakbym mial wymienic i potencjometr 300zl i silniczek 300zl to mi sie o nie usmiecha. A i mam objaw "iskrzenia" przy obciazaniu na niskim biegu znawcy powiedzieli ze to spalanie stukowe i chyba czujnik padl. Jest mozliwe ze ten wlasnie czujnik wplywa na takie obroty.