[80 B4 ABK 2.0] za wysokie niskie obroty
: 08 paź 2010, 16:38
Od paru dni mam problem z obrotami, na biegu jałowym i na gazie i na benzynie zawsze miałem jakieś 850 obr/min teraz i na zimnym i na ciepłym silniku nie schodzą poniżej 1100-1300 obr/min. Szukałem czy silnik niełapie lewego powietrza, wyczyściłem krokowiec, podłączyłem vaga:
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 039 906 024 D
Component and/or Version: DIGIFANT 1.75 1714
Software Coding:
Work Shop Code:
3 Faults Found:
00525 - Oxygen Sensor (G39)
03-00 - No Signal
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
27-00 - Implausible Signal
00533 - Idle Speed Regulation
19-10 - Lower Limit – Intermittent
pierwsze dwa błędy mogłem sam spowodować a trzeci to nie mam pojęcia co to za błąd, po skasowaniu błędy już się nie pojawiły. W bloku pomiarowym nr 001 trzecia kolumna to napięcie sondy lambda jeśli się nie mylę u mnie pokazuje 0,46V i nic się niemienia, odłączyłem sondę i sprawdziłem miernikiem cały czas w granicach 0,4-0,45V.
Czy zatem sonda może jest przyczyną podwyższonych obrotów i jest do wymiany ?
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 039 906 024 D
Component and/or Version: DIGIFANT 1.75 1714
Software Coding:
Work Shop Code:
3 Faults Found:
00525 - Oxygen Sensor (G39)
03-00 - No Signal
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
27-00 - Implausible Signal
00533 - Idle Speed Regulation
19-10 - Lower Limit – Intermittent
pierwsze dwa błędy mogłem sam spowodować a trzeci to nie mam pojęcia co to za błąd, po skasowaniu błędy już się nie pojawiły. W bloku pomiarowym nr 001 trzecia kolumna to napięcie sondy lambda jeśli się nie mylę u mnie pokazuje 0,46V i nic się niemienia, odłączyłem sondę i sprawdziłem miernikiem cały czas w granicach 0,4-0,45V.
Czy zatem sonda może jest przyczyną podwyższonych obrotów i jest do wymiany ?