Strona 1 z 2
[B3 2.0 3A]Problem z odpalaniem przy niskich temperaturach
: 18 paź 2010, 13:28
autor: zielonny
Witam,
Zwracam sie z problemem bo widze ze wiele osob zna sie na temacie. Problem dotyczy odpalania przy niskich tempereturach, mianowicie po nocy musze go krecic z 10 sekund az zaskoczy. Moja wiedza na ten temat jest dosc drastycznie okrojona takze prosze o pomoc.
: 18 paź 2010, 17:00
autor: Tauron
Kolego popraw temat bo władza nie śpi, co do odpalania, to na czym konkretnie palisz silnik ? Pb, LPG? Jesli na LPG, to gdy spada temp. to zawsze trudniej odpalić.
: 18 paź 2010, 18:53
autor: zielonny
ok dzieki za zwrocenie uwagi.
Co do odpalania to nie jest na gazie i wystepuje to tylko w momencie gdu temperatury sa niskie. Caly rok mialem spokoj, a ze zima za pasem to od wczoraj mam ten sam problem.
: 18 paź 2010, 19:52
autor: Tauron
: 25 paź 2010, 15:26
autor: zielonny
No to wszystko jasne, regulator cisnienia instalacji wtryskowej jest niesprawny i silniczek krokowy. W srode powinienem sie z tym uporac
: 25 paź 2010, 17:47
autor: Tauron
zielonny, no to czekamy na wieści jak ci poszło i czy przyniosło oczekiwany efekt
: 29 paź 2010, 13:27
autor: zielonny
Powiem tylko tyle ze narazie silnik nadal ma problemy z odpalaniem, wiec stoje w miejscu
natomiast sama wymiana regulatora cisnienia poprawila kulture pracy silnika takze czesciowo jestem zadowolony. Mechanik stwierdzil ze w ukladzie paliwowym moze byc woda, moze ktos z Was koledzy ma pomysl na to jak sie pozbyc h2O?
: 29 paź 2010, 14:04
autor: Tauron
zielonny, najlepiej przepalić wszystko, bo nie widzę tego by opróżnić bak w całości z paliwa. Woda w paliwie może pojawić się z kilku powodów, ale jest to raczej rzadki objaw, na podstawie czego tak stwierdził? z układem WN masz wszystko ok?
: 30 paź 2010, 10:09
autor: mariusz_Poland
ja bym na twoim miejscu wymienił jeszcze czujnik temp cieczy chłodzącej odpowiedzialny za wtrysk rozruchowy jak to zrobisz powinno byc git nie kupuj tańszych niż 50 zł
a co do wody w baku kup denaturat i wlej go do baku wiąże on wodę i i zostaje spalana razem z paliwem.0,5 litra na 5-10 litrów paliwa
: 30 paź 2010, 11:09
autor: zielonny
Wielkie dzieki za wskazowki
Powiedz mi jezeli nie sprawi Ci klopotu, gdzie moglbym w sieci zaopatrzyc sie w taki czujnik?
[ Dodano: 2010-10-30, 11:29 ]
Tauron pisze:na podstawie czego tak stwierdził?
Mechanik stwierdzil po odkreceniu regulatora cisnienia, takze nie wiem czy ma to racje bytu
: 30 paź 2010, 12:01
autor: mariusz_Poland
w sieci nie kupuj idz do motoryzacyjnego powiedz co chcesz i kup w sieci sa same tanie zamienniki po 9-20 zl a to kicha jest
: 04 lis 2010, 17:32
autor: zielonny
Sprawwa wyglada nastepujaco, wymienilem :
- czujnik temperatury cieczy
- kopulke
- palec
- przewody
no i nadal samochod nie chce odpalic, rozrusznik kreci tak dlugo az w pewnym momencie zaskoczy na 500 obrotow (ale i tak to trwa jakies 10 min), a przy przycisnieciu pedalu gazu sie dusi i gasnie
Panowie podpowiedzcie cos :cry:
: 04 lis 2010, 19:10
autor: mentorek
WITAM WSZYSTKICH POSIADACZY 80-atek! posiadam b3 z silnikiem 2.0e kod 3A i mam troszke inny problem na benzynie! mianowicie nie chodzi mi na wolnych obrotach,normalnie odpala ,wkreca sie na obroty,po zdjeciu nogi z gazu od razu gasnie,na gazie jest ok,wymienilem juz dwa czujniki krokowe i nie pomoglo! moze mi ktos pomoc?
: 05 lis 2010, 09:55
autor: marbaj
mentorek pobierz i poczytaj >
TO
zielony wymienilem :
- czujnik temperatury cieczy
który ten z góry czy z dołu
jakie masz świece powinny być NGK-BUR6ET
sprawdziłeś czy działa wtrysk rozruchowy?
wymieniłeś regulator ciśnienia ten przy rozdzielaczu i jakie ciśnienie podaje pompa.
jest jeszcze tzw. kompensator ciśnienia (odpowiedzialny za utrzymanie ciśnienia w układzie) zaraz obok pompy paliwa i filtra.
apropo filtra paliwa kiedy był wymieniany?
: 05 lis 2010, 10:23
autor: zielonny
Witam,
Czujnik wymienilem ten na dole, swiece sa NGK tylko juz nie pamietam jakie, rozdzielacz wymienilem no ale jeszcze nie wiem jakie pompa podaje cisnienie. Filtra paliwa natomiast wymienialem w marcu.