Strona 1 z 1

[80 B4 2.0 ABT] Zamula silnik

: 12 cze 2007, 14:58
autor: marekkk4
Witam wszystkich mam taki problem ze swoją AUDI na 2 i 3 biegu podczas przyśpieszania lekko zamula i po chwili dostaje kopa i przyśpiesza niemam pojęcia co to może być bardzo prosze wszystkich którzy mają lub mieli podobny problem o podpowiedz co to może być i jak to rozwiązali z góry dziękuje i pozdrawiam.

: 12 cze 2007, 20:37
autor: misiek440
hmmm miałem coś podobnego w hondzie ale ustało po wymianie ---filtr powietrza kopulka-palec, i przedewszystkim dobre świece - kable miałem dobre(w japonczykach bardzo dobra jakośc elektryki)

[80 B4 2.0 ABT] Zamula silnik

: 12 cze 2007, 20:56
autor: marekkk4
Niestety kopółka i palec były wymieniane, filtry (kabiny, powietrza, paliwa) świece są nowe też jedyne co mi zostało to olej, filtr oleju i płyn hamulcowy ale dziękuje za reakcje i czekam na następne pomysły i uwagi pozdrawiam wszystkich i czekam na następne reakcje nawet te najmniejsze. I dziękuje za poprawienie przez jmm-a

: 12 cze 2007, 21:11
autor: kilerek 23
a dzieje sie coś więcej? np dużo pali przerywa czy takie tam???

: 13 cze 2007, 06:49
autor: misiek440
no cóż a może popa jest na końcóce i nie wydala - ale to tylko sugestie pytaj znawców

: 13 cze 2007, 19:46
autor: marekkk4
kilerek 23 pisze:a dzieje sie coś więcej? np dużo pali przerywa czy takie tam???

większe spalanie było (albo i będzie ) poniewarz przy przejechaniu ok 40 km na walniętym czujniku temp. który nagrzewał się tylko do 70 stopni i reszte na dobrym czyli 60km to spalił mi 12,5 litra na 100km ale znowu zalałem do pełna i mierze znów. I czasem troszke nieregularne obroty na biegu jałowym

[ Dodano: 2007-06-13, 19:48 ]
misiek440 pisze:no cóż a może popa jest na końcóce i nie wydala - ale to tylko sugestie pytaj znawców

Pompa niby paliwo podaje bo było sprawdzane przez wyjęcie wężyka podającego, który paliwo podawał.

: 13 cze 2007, 20:00
autor: rafi
wydaje mi sie ze ten typ tak ma!!!! ja na 2 je odczuwam takie niewielie 1-2 s zamulenie a potem dopiero przyspiesza. a co do spalania to przy mojej jezdzie po miescie - 12,5 l PB oczywiscie!!! bo na gazie na razie nie jezdze.......
na trasie jak jedziesz silnik nagrzewa sie mniej wiecej do 60-70 C
a po miescie to oczywiste ze po jakim czasie wlanie ci 90C wlacza sie wentylatory mien wiecej przy 92 C i spoko!!!

: 13 cze 2007, 21:53
autor: paco
rafi pisze:wydaje mi sie ze ten typ tak ma!!!! ja na 2 je odczuwam takie niewielie 1-2 s zamulenie a potem dopiero przyspiesza.

[...] na trasie jak jedziesz silnik nagrzewa sie mniej wiecej do 60-70 C
a po miescie to oczywiste ze po jakim czasie wlanie ci 90C wlacza sie wentylatory mien wiecej przy 92 C i spoko!!!
Co do tego zamulenie to się nie zgodzę, u mnie ono nie występuje, no chyba, że wrzucacie 2kę przy 2000 obr ;-)

Temperatura na trasie powinna oscylować koło 80-90C. W mieście w korkach może do 97C dojechać.

: 13 cze 2007, 22:07
autor: PABLO
rafi pisze:na trasie jak jedziesz silnik nagrzewa sie mniej wiecej do 60-70 C
O widze Rafi że termostat chyba Ci siadł.... Kiedyś też tak miałem. Temperatura była 60-70 stopni... Po wymianie termostatu na trasie jest ok.90 stopni.. Ani razu mi teraz nie spadła poniżej 85stopni