Strona 1 z 1

[B3 2,0 8V]Wtrysk mechaniczny-wymiana.

: 05 lis 2010, 11:02
autor: darioosh B3/B4
Witam. Używałem szukajki ale nie znalazłem rozwiązania mojego problemu.Mianowicie na benzynie mi szarpie (na gazie jest idealnie),rozmawiałem z mechanikiem i powiedział,że wtryski są do czyszczenia lub wymiany. Niestety mój błąd bo nie zapytałem czy wymienia się mieszalnik czy listwę wtryskową. I to jest moje pytanie:Co mam wymienić listwę czy mieszalnik? Czy dam radę zrobić to sam ?

: 05 lis 2010, 15:00
autor: ivaszko
spróbuj wlać dodatek do benzyny taki do czyszczenia wtryskiwaczy miałem to samo i pomogło.

: 06 lis 2010, 04:12
autor: darioosh B3/B4
Wlewałem. Niestety bez zmian. :(

: 06 lis 2010, 11:06
autor: Audi 80 Polska
Po pierwsze ABK nie jest mechanicznym wtrysku 2 litry w B3 to 3A lub AAD.

Może miałeś wystrzał gazu i trzeba poprostować tarcze spiętrzającą przepływomierza albo spróbować pokręcić śrubą regulacji składu mieszanki.
Sprawdź czy nie masz nieszczelności.

: 06 lis 2010, 19:25
autor: darioosh B3/B4
Silnik jest młodszy od samochodu i był kupiony przy wymianie przodu na B4. Co do strzału gazu to zrobiłem nim 50 tyś km i jeszcze ani razu mi nie strzelił (to jest sekwencja).

: 06 lis 2010, 19:32
autor: Audi 80 Polska
Czyli blok masz z ABK ale mechaniczny wtrysk z B3? Do mechanicznego wtrysku nie da się założyć sekwencyjnego gazu.

A twój mechanik próbował regulować wtrysk? A dokładnie dawkę paliwo śrubką w rozdzielaczu :?:

: 07 lis 2010, 00:52
autor: darioosh B3/B4
Jeszcze nic nie było robione.Do mechanik chcę pojechać z konkretną usterką do naprawy. Chyba że dam radę sam wymienić lub wyregulować to co będzie trzeba.

: 07 lis 2010, 02:44
autor: reyna44
Ja robię tak (trochę nie konwencjonalnie); obwodnica i na lpg 150km/h i przełączam na benzynę za jakimś czwartym razem puszcza i dalej jadę na samiutkiej benzynie. Po jakichś 500-600 km czynność powtarzam i jest ok.

: 07 lis 2010, 03:50
autor: Matek 22
WITAM
mam taki problem a moze to jest normalne w audikach 80 bardzo szybko podnosi mi sie temperatura wody do 90-95*c po czym dopiero hlodnice sie zalanczaja,jest to normalne?

jeszcze jedno mam pytanie czy jak silnik po odpaleniu troche pochodzi na ssaniu to wskaznik cisnienia oleju pokazuje na 5 barow a jak juz mu sie wylaczy ssanie to spada na 1-1,5 bara czy cos jest nie tak z pompa?? :cry:

: 07 lis 2010, 11:46
autor: Audi 80 Polska
Matek 22 pisze:WITAM
mam taki problem a moze to jest normalne w audikach 80 bardzo szybko podnosi mi sie temperatura wody do 90-95*c po czym dopiero hlodnice sie zalanczaja,jest to normalne?

jeszcze jedno mam pytanie czy jak silnik po odpaleniu troche pochodzi na ssaniu to wskaznik cisnienia oleju pokazuje na 5 barow a jak juz mu sie wylaczy ssanie to spada na 1-1,5 bara czy cos jest nie tak z pompa?? :cry:
Załóż sobie nowy temat bo tu się o czymś zupełnie innym rozmawia.
Poczytaj ten wątek: https://audi80.pl/b3-b4-all-termosta ... vt6032.htm
Wskaźnik temperatury lubi często oszukiwać z powodu uszkodzonego czujnika temperatury, lepiej sprawdź jeszcze temperaturę na VAGu.
Ciśnienie oleju masz trochę za małe bo powinno być po rozgrzaniu około 2 bary. Ale nie wiem dokładnie jak to powinno być w silniku ADR. Jeśli patrzysz na ciśnienie na dodatkowych zegarach to dobrze by było zweryfikować to jakimś poważniejszym przyrządem.

: 13 sie 2012, 12:12
autor: darioosh B3/B4
Ostatnio byłem u starego mechanika-takiego z lat '80-i pierwszą rzeczą jaką mi kazał naprawić jest guma przepływomierza. Jest pęknięta w trzech miejscach.
Złapało to Superglutem lecz zastanawiam się czy nie wzmocnić tego jakimś innym klejem,takim bardziej specjalistycznym. Coś polecacie :?: