problem jaki u mnie sie pojawia to gasnacy silnik.. :cry: odpalam-odpali..ale zaraz jesli go nie przegazuje to zgaśnie:( w czym problem?? dodam iz gdy po przegazowaniu przelaczy sie na lpg-chodzi bez zarzutu!!
: 16 cze 2007, 00:03
autor: czarekj
Zacznij od sprawdzenia, czy działa silniczek regulacji wolnych obrotów. Być może masz tez uszkodzony mikrowłącznik w tym regulatorze.
: 16 cze 2007, 19:32
autor: barteq289
czarekj pisze:Zacznij od sprawdzenia, czy działa silniczek regulacji wolnych obrotów. Być może masz tez uszkodzony mikrowłącznik w tym regulatorze.
chodzi o silniczek krokowy??to bedzie moj nastepny ruch...dzis wymienilem filtr paliwa!! nie bylo w nim za ladnie jednak nie pomoglo- moze minimalnie...jednak zauwazylem dziwna rzecz...-gdy wciskam pedal gazu to z tlumika "pluje" mi woda!! czy jest mozliwe iz az tak fatalne paliwo zatankowalem??
: 16 cze 2007, 19:36
autor: czarekj
Tą wodą się nie martw, to normalka w autach które mają dobra kompresję.
: 17 cze 2007, 08:21
autor: silentfox
woda leci jak jest dobre spalanie czyli niezabogato i niezaubogo
: 19 cze 2007, 14:23
autor: barteq289
czarekj gdzie jest ten silnniczek krokowy w ABT?? sprobuj to prosze opisac slownie!!
: 19 cze 2007, 14:32
autor: silentfox
chwila ty masz ABT czyli mono wtrysk to silnik bedzie w pod filtrm powietrza w tym niby gazniku
a sprawdzales sonde bo ja mialem podobne problemy wymienilem kupe czesci wladowalem kupe kasy w tym mialem 3 silniki krokowe bo o zgrozo kazdy niby padal po ok 100km wymienilem sonde lambda i przeszlo nie wiem jaki moglo miec to zwiazek z krokowym ze zle diagnozowali ale ok juz fura smiga wiec sie ciesze :mrgreen:
: 20 cze 2007, 17:40
autor: barteq289
dobra panowie :lol: wyjalem to-mam nadzieje ze wlasciwą rzecz?? :mrgreen: to jest ten silniczek krokowy na zdjeciach poniezej?? no dobra...ale co tam mozna zapuszczac lub czyscic??mam to rozebrac??trochu sie boje
: 20 cze 2007, 18:52
autor: czarekj
Przy pomocy multimetru sprawdź czy działa mikrostyk. W tym celu poszukaj na schemacie numery pin do których jest podłączony mikrostyk i zobacz czy przy wciskaniu trzpienia zmiania się wskazanie omomierza - rezystancja nieskończonośc i zero - na zmianę. Działanie silniczka wolnych obrotów najlepiej sprawdzić na działającym silniku. Musisz obserwować dźwignie przepustnicy, która po przegazowaniu i raptownym zamknieciu przepustnicy na moment uchyla przepustnicę, by silnik nie przygasł. Ruch trzpienia ok. 2 mm.
: 20 cze 2007, 23:13
autor: homer
czarekj pisze:Przy pomocy multimetru sprawdź czy działa mikrostyk. W tym celu poszukaj na schemacie numery pin do których jest podłączony mikrostyk i zobacz czy przy wciskaniu trzpienia zmiania się wskazanie omomierza - rezystancja nieskończonośc i zero - na zmianę. Działanie silniczka wolnych obrotów najlepiej sprawdzić na działającym silniku. Musisz obserwować dźwignie przepustnicy, która po przegazowaniu i raptownym zamknieciu przepustnicy na moment uchyla przepustnicę, by silnik nie przygasł. Ruch trzpienia ok. 2 mm.
a nie latwiej??:'zdjac obudowe filtra
wlozyc kluczyk do stacyjki i przekrecic na zaplo
poruszac linka gazu
wtedy tez powinien pracowac silniczek krokowy
przynajmniej u mnie dziala :mrgreen:
: 22 cze 2007, 11:00
autor: barteq289
Wczoraj przyjechal do mnie kumpal -tez audi ABT (100% SPRAWNE) i przekladalismy wszystko po kolei i sprawdzalismy co u mnie padlo?? Oto wyniki: silniczek krokowy-sprawny, wtrysk sprawny, pompka paliwa sprawna!! filtr paliwa wymieniony na nowy!! a auto dalej nie chodzi dzis jeszcze podmienimy sonde lambde-jak to nie pomoze to koncza sie mi pomysly!! :cry:
: 22 cze 2007, 11:26
autor: WOJTEK26
Podmień jeszcze kompa od kolesia i wtedy bedzie wiadomo bo komp moze być uwalony