Strona 1 z 1

[80 B3 2.0 16V 6A+LPG]Problem z PB jak się zagrzeje.

: 03 gru 2010, 16:36
autor: krzysztofNH
Cześć Wszystkim!! :)

Drodzy Forumowicze mam problem który nie daje mi spokoju i doprowadza mnie do szewskiej pasji :-/ Już piszę o co chodzi: Moja Czarnulka ma problem a mianowicie jak się nagrzeje to traci wolne obroty na biegu jałowym, w ogóle nie da się jechać, nie reaguje na dodanie gazu jedynie jak jej wcisnę gaz do deski to wtedy dostaje paliwo i wchodzi na obroty. Dla jasności Czarnulka ma ten problem tylko na PB na LPG problem ten nie występuje i co ważne tylko wtedy jak się nagrzeje.
Drodzy czekam na opinie i pomoc bo nie bardzo wiem za co się zabrać, przypuszczam że może to być potencjometr gazu ale nie mam pojecia jak go sprawdzić.
Pozdrawiam i z góry dziękuję Wszystkim za poświęcony czas i pomoc. ;-)

: 03 gru 2010, 22:17
autor: piotrekbrc
witam ja proponuje abys csiagnal kleme ma conajmniej 15 minut wtedy ją podlaczyl i przewiozl sie na samej benzynie jak bedzie poprawa to wystarczy pamiec w ecu rozciac na przekazniku, jak nie pomoze to sciag wtyczke z czujnika ssania na kroccu tylko to mi sie nasuwa powodzenia

: 04 gru 2010, 11:49
autor: krzysztofNH
Ściąganie klemy odpada bo od dłuższego czau z powodu ciągle nie rozwiązanego problemu z rozładowywaniem się aku odpinam klemę na noc<tzn na dłużej niż noc bo w tygodniu jeżdżę służbowym>. Hmm czujnik ssania??czy chodzi Ci o czujnik temperatury cieczy chłodzącej, czy w audi jest jakiś dodatkowy jeśli chodzi o ssanie??;>
Aaa i jeszcze jedno ostatnio zauważyłem że Czarnulka strasznie dużo spala PB, dużo za dużo, bo nawet czuć po spalinach że mieszanka jest za bogata. I to mogłoby mieć związek z czujnikiem temp. cieczy<oczywiście ciągle mówimy o tym co podaje dane na ecu a nie na licznik ;-) >.

: 10 gru 2010, 22:54
autor: piotrekbrc
mysle ze to bedzie ten czujnik cieczy chłodzacej, nie chce cie w bład wprowadzic ale chyba on jest koloru niebieskiego, jak zagrzejesz silnik to sciag z niego wtyczke i zobacz czy jest roznica w pracy silnika

: 13 gru 2010, 14:45
autor: Lukaszbroz
piotrekbrc pisze:mysle ze to bedzie ten czujnik cieczy chłodzacej, nie chce cie w bład wprowadzic ale chyba on jest koloru niebieskiego, jak zagrzejesz silnik to sciag z niego wtyczke i zobacz czy jest roznica w pracy silnika
W ace do kompa był brązowy czujnik mniej więcej na środku głowicy na króćcu od węża chłodnicy. Silnik ACE i 6A są podobne także chyba nie wiele się zmieniło.