[B3 1.8 PM] przeciek w układzie chłodznia
: 07 gru 2010, 09:39
witam
nie wiem czy cos o tym było, nawet nie wiem jak to w szukajce wpisać więc prosze o wyrozumiałość
potrzebuję jakiegoś schematu dokładnego silnika czy układu chłodznia a najlepiej to numer części :]
mam właśnie przeciek w ukladzie chłodzenia, tzn kapie mi delikatnie chłodziwo na silnik/skrzynię (coś około łączenia),
od strony kabiny wychodzi z silnika taki plastikowy krócieć (tego już kupiłem) a dalej przechodzi on w taka metalową rurkę która się rozgałęzia na lewo i prawo (patrząc na silnik z przodu) taki trójnik z długimi ramionami. na lewo ten trójnik przechodzi w przewód gumowy, natomiast z prawej okala ta rurka silnik i kończy się gdzieś mniej wiecej nad filtrem oleju i także przechodzi w rzewód gumowy.
właśnie albo z tego trójnika albo z tego króćca mam przeciek (dokłdanie nie widać), mechanik powiedział że musze zobyc oba bo pewnie jak zacznie się do tego dobierać to i tak się to rozsypie, trójnik ten wygląda na dość juz skorodowany.
teraz moje pytanie skąd można dorwać taki trójnik? numer części czy schemat, jak to wytłumaczyć sprzedawcy?
byłem już w jednej hurtowni, przeczesałem katalog i nic
a może to jakieś dziwne samodzieło poprzedniego właściciela?
nie wiem czy cos o tym było, nawet nie wiem jak to w szukajce wpisać więc prosze o wyrozumiałość
potrzebuję jakiegoś schematu dokładnego silnika czy układu chłodznia a najlepiej to numer części :]
mam właśnie przeciek w ukladzie chłodzenia, tzn kapie mi delikatnie chłodziwo na silnik/skrzynię (coś około łączenia),
od strony kabiny wychodzi z silnika taki plastikowy krócieć (tego już kupiłem) a dalej przechodzi on w taka metalową rurkę która się rozgałęzia na lewo i prawo (patrząc na silnik z przodu) taki trójnik z długimi ramionami. na lewo ten trójnik przechodzi w przewód gumowy, natomiast z prawej okala ta rurka silnik i kończy się gdzieś mniej wiecej nad filtrem oleju i także przechodzi w rzewód gumowy.
właśnie albo z tego trójnika albo z tego króćca mam przeciek (dokłdanie nie widać), mechanik powiedział że musze zobyc oba bo pewnie jak zacznie się do tego dobierać to i tak się to rozsypie, trójnik ten wygląda na dość juz skorodowany.
teraz moje pytanie skąd można dorwać taki trójnik? numer części czy schemat, jak to wytłumaczyć sprzedawcy?
byłem już w jednej hurtowni, przeczesałem katalog i nic
a może to jakieś dziwne samodzieło poprzedniego właściciela?