Strona 1 z 3

[3A] Sprawny rozdzielacz...?

: 15 gru 2010, 18:04
autor: Lucki007
Witam, mam zamiar wsadzić do siebie do Golfa II silniczek 3A. Zebrałem już wszystkie potrzebne graty. Niepokoi mnie zachowanie rozdzielacza. Bardzo luźno bez oporów się porusza :( no i ma szczelinę. Normalne to jest ? Jak zdiagnozować czy nie jest uszkodzony ?




Obrazek Obrazek

: 15 gru 2010, 18:55
autor: Audi 80 Polska
Bez paliwa właśnie luźno lata. A ta szczelina to może być wina pogiętej tarczy albo wystukanego odbojnika dole. Można ją podnieść bo jak jest tak nisko może być problem z odpalaniem, tylko za wysoko jej nie daj żeby nie zalewało przy odpalaniu.

: 15 gru 2010, 19:06
autor: Lucki007
Można ją podnieść bo jak jest tak nisko może być problem z odpalaniem, tylko za wysoko jej nie daj żeby nie zalewało przy odpalaniu.
A jak ja podnieść :?:

: 15 gru 2010, 19:11
autor: gruszek01
boze tylko nie k-jet kazdy chce sie pozbyc tego wtrysku a ty go zakładasz

: 15 gru 2010, 20:22
autor: Audi 80 Polska
Lucki007 pisze:
Można ją podnieść bo jak jest tak nisko może być problem z odpalaniem, tylko za wysoko jej nie daj żeby nie zalewało przy odpalaniu.
A jak ja podnieść :?:
Teraz się przyjrzałem zdjęciu i u ciebie nie ma śrubki przy tej blaszce podpierającej to ramię ja w NG.
Pewnie musiałbyś regulować tą drucianą spinką, może 3A powinna być taka szczelina... Wiem że w NG jak tarcza jest właściwie ustawiona to nie ma takiej szczeliny.

Na naklejce na górze masz napisane jak powinna być to wyregulowane.

: 15 gru 2010, 23:02
autor: Lucki007
boze tylko nie k-jet kazdy chce sie pozbyc tego wtrysku a ty go zakładasz
wkładam bo za dobre pieniądze go dostałem, do tego blos i jazzzzda będzie na lpg

: 16 gru 2010, 06:36
autor: Lukaszbroz
Lucki007 pisze:
boze tylko nie k-jet kazdy chce sie pozbyc tego wtrysku a ty go zakładasz
wkładam bo za dobre pieniądze go dostałem, do tego blos i jazzzzda będzie na lpg
Jak założysz i pojedziesz to dopiero powiedz jazda. Ja nic nie chce krakać ale na dobry przepływomierz trzeba trafić. Kupić od wiarygodnej osoby z samochodu który jeździł. Niech Ci chodzi jak najdłużej ale poczytaj sobie trochę o K-Je i tych innych mechanicznych rzeczach. Poczytaj o rozgraniczaniu paliwa o jeździe dłuższej na gazie, późniejszych problemach z jazda na Pb. Powiem tak miałem tajki silnik na benzynie chodził wspaniale po prostu tylko naciskać gaz ale na propan-butanie to były istne cyrki. A i pomyśl jak wstawić blosa żeby układ był szczelny bo bez tego to nie pojedziesz.

: 16 gru 2010, 09:45
autor: Lucki007
Poczytaj o rozgraniczaniu paliwa o jeździe dłuższej na gazie, późniejszych problemach z jazda na Pb.
Do tego jest chyba "stop KE". A co jak zamiast blosa wsadzę zwykły mikser dedykowany do tego silnika ?

Obrazek

: 16 gru 2010, 11:26
autor: Audi 80 Polska
Zwykły mikser ma tylko tą zaletę że łatwiej go założyć a jego najpoważniejszą wadą jest to że to niezły dławik silnika.

KE-Stop ponoć nie do końca się sprawdza bo wraz paliwo się przesącza.

Tutaj temat o sposobach zatrzymania wtrysku przy pracy na gazie: https://audi80.pl/ke-jetronic-ke-mot ... t24388.htm

: 16 gru 2010, 16:40
autor: Lucki007
a jak by mikser dać tokarzowi zeby roztoczył tak ze 3 mm ?



za link dziękuje biorę się za lekturę :)

: 16 gru 2010, 18:15
autor: Lukaszbroz
Lucki007 pisze:a jak by mikser dać tokarzowi zeby roztoczył tak ze 3 mm ?
Jak masz katować ten silnik na mikserze i klnąc podczas regulacji wolne/wysokie to montuj blosa. Moje obawy dotyczą pracy całego układu. Mechaniczne wtryski trudno się reguluje na gazie.

[ Dodano: 2010-12-16, 18:24 ]
A i jeszcze jedna kwestia w golfie wydech jest z tyłu kolektor dolotowy nad wylotowym (chyba ze golf był 1.3 wtedy wydech masz od przodu). Kolektor w ułożony jest tak że przepustnica będzie skierowana na podszybie. Musisz załatwić kolektor od Passata B3 16V i komplet gum dolotu aż do rozdzielacza. Bo w audi silnik ułożony jest wzdłużnie a nie poprzecznie.

Nie wiem jakie graty masz ale jeśli jednostka pochodzi z audi to musisz Jeszce trochę elementów dokupić.

: 17 gru 2010, 09:22
autor: Lucki007
Kolego mam cały 9A na części ( B3 2.0 16V) i tam jest kolektor. A golfie mam RP 1,8.

: 18 gru 2010, 18:36
autor: Lukaszbroz
Lucki007 pisze:Kolego mam cały 9A na części ( B3 2.0 16V) i tam jest kolektor. A golfie mam RP 1,8.
B3 Paasat czy B3 80 bo to jest znaczna różnica w osprzęcie.?

: 19 gru 2010, 00:21
autor: Lucki007
Passat kolego

: 19 gru 2010, 08:41
autor: grzesiek79
Lukaszbroz pisze: miałem tajki silnik na benzynie chodził wspaniale po prostu tylko naciskać gaz ale na propan-butanie to były istne cyrki.
wszystko zależy od gaziarza. jeśli nie wie z czym ma do czynienia i myśli tylko o kasie to tak się dzieje. w mojej OOOO gaz już siedzi prawie 10 lat i nie mam problemów z autem. jedyne co robiłem to wymiana membran i filterka