Strona 1 z 2

[b3 1.8 DZ] Poroblemy z nie podłączonymi kablami i wężykami.

: 21 gru 2010, 20:18
autor: Adi-Gdynia
Tak jak w temacie pod maską mam sajgon, chciałbym jakoś to uporządkować i chce zebyście mi w tym pomogli
Zamieszczam zdjęcia a pod nimi opis.
Obrazek
Wtyczka Która wisi nad kielichem po stronie kirowcy
do Czego ona jest?
Za co odpowiada i gdzie powinna być podłączona?



Obrazek
Ten wężyk to podciśnienie był tam trójnik i nie było dlej nigdzie podłaczone, powinno isc do aparatu zapłonowego i gdzie dalej??



Obrazek
To jest wężyk który wystaje zza zbiorniczka wyr. płynu chłodzącego gdzie powinien on być podłaczony i za co odpowiada?



Obrazek
To jest jeden weżyk który również nie wiem do czego jest i po co?



Pozdrawiam i dzieki z góry za pomoc:)

P.S. Stawiam dużego browara dla osoby która mi pomoże:)


Aha co do gazu to jest on całkowicie odłączony jeżdze tylko na benzynie.
A auto i tak zachowuje sie jakby nie przepalało całej mieszanki (jakby zalewało) po mocniejszym wciśnieciu pedała gazu, lub gdy chodzi na wolnych obrotach ok 1 minuty gdy nacisne gaz to obroty spadaja i chce zgasnąć wtedy musze pulsacyjnie dodawac gazu zeby sie wkręciła na obroty.



Zdjęci fotek silnika Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

: 21 gru 2010, 21:37
autor: mati86
ty niemasz czasami silnika JN?

pierwsze zdjęcie kabel najprawdopodobniej jest od ABSu.
a masz w ogóle ABS sprawny?

na ostatnim zdjęciu ten wężyk ma iść do serwa.

dalej nie wiem.

: 21 gru 2010, 21:41
autor: skoti
Pewnie ,,fachofcy'' od lpg se uprościli sprawę. dawaj foto całego silnika z kilku stron

: 21 gru 2010, 22:13
autor: Adi-Gdynia
ABS Działa:) Nie wiem może jest to JN jest to moje pierwsze Audi ale coraz bardziej sie zniechęcam co do tej marki...
Wężyk od podłaczony do tego co wychodził zza zbiorniczka wyr. tak mi sie wydaje ze jest ten.

: 22 gru 2010, 10:44
autor: mati86
trzeba by to dokładnie pooglądać i dopiero wyciągać wnioski.
Adi-Gdynia pisze: Nie wiem może jest to JN jest to moje pierwsze Audi ale coraz bardziej sie zniechęcam co do tej marki...
nie przejmuj się też miałem b3 na mechanicznym wtrysku i nie bylem z niej zadowolony.

: 22 gru 2010, 13:20
autor: Adi-Gdynia
mati86, No tak tylko ze tym samochodem nie moge jeździć Bo po prostu się nie da, co chwile coś :!:
Ja naprawde miałem kilka samochodów w swoim życiu i różne marki..
Ostatnie moje auto to był Ford Mondeo mkII 1.8 TDI i chyba załuje ze go sprzedałem.. :-(
Nie wiem co mojej audi dolega nie mam juz pojęcia...
A co do modelu silnika?
Nie wiem. Na głowicy gdzie powinno byc oznaczenie wgl go nie ma :!:
Wyczysciłem do głego alu.
Po prostu nigdy ich nie było.
Z tego co mi wiadomo samochod jezdził normalnie ale poźniej stał poł roku i to przez to tak sie zachowuje.
Ostatnio sciągnełem kopułkę i palec bo w srodku był zaśniedziały, wyczyściłem.
Założyłem i teraz audi nie chce odpalić a iskra jest kablie nie sa pozamieniane napewno bo ustawiałem wszystko na nowo.
Nie daje nawet znaków próby odpalenia..
:-? :-? :-? :-?

: 22 gru 2010, 14:03
autor: percevalle
Adi-Gdynia pisze:Nie wiem. Na głowicy gdzie powinno byc oznaczenie wgl go nie ma
Wyczysciłem do głego alu.
Po prostu nigdy ich nie było.
Nic dziwnego skoro na głowicy szukasz. Numer jest na bloku.

: 22 gru 2010, 17:29
autor: Adi-Gdynia
percevalle pisze:
Adi-Gdynia pisze:Nie wiem. Na głowicy gdzie powinno byc oznaczenie wgl go nie ma
Wyczysciłem do głego alu.
Po prostu nigdy ich nie było.
Nic dziwnego skoro na głowicy szukasz. Numer jest na bloku.



Racja znalazłem juz, silnik to JN

: 22 gru 2010, 18:27
autor: percevalle
Adi-Gdynia pisze:Racja znalazłem juz, silnik to JN
Niezły bajzel masz pod maską. Nie masz podpiętego podciśnienia, wiec na wyższych obrotach to nie moze dobrze działać. Na zdjęciach niewiele widać, najlepiej jakbyś znalazł kogoś w okolicy z JN to byś sobie na spokojnie podpiął. I jeszcze ten przewód co trzymasz w ręku powinien być podpięty do pojemnika z węglem aktywnym.

: 22 gru 2010, 18:44
autor: mati86
nie pozostaje nic innego jak jechać do jakiegoś połapanego dziadka specjalistę od mechanicznego wtrysku i by ci to wszystko porobił.

: 22 gru 2010, 18:54
autor: Adi-Gdynia
Pojeminika z węglem aktywnym??
Po co to i za co odpowiada? Ile może kosztować?
No właśnie u mnie ze znajomych nie ma nikt takiej audi..:(

: 22 gru 2010, 18:56
autor: skoti
percevalle pisze:
Adi-Gdynia pisze:Racja znalazłem juz, silnik to JN
Niezły bajzel masz pod maską. Nie masz podpiętego podciśnienia, wiec na wyższych obrotach to nie moze dobrze działać. Na zdjęciach niewiele widać, najlepiej jakbyś znalazł kogoś w okolicy z JN to byś sobie na spokojnie podpiął. I jeszcze ten przewód co trzymasz w ręku powinien być podpięty do pojemnika z węglem aktywnym.
Ale bajzel fiu fiu. ps. zbiornik z węglem aktywnym to pic na wodę więc możesz se to pominąć

: 22 gru 2010, 19:44
autor: Adi-Gdynia
skoti, czyli mam zaślepić Ten wężyk?
Zastanawa mnie jeszcze jedna kwestia..
Po mocniejszym wciśnieciu pedału gazu, lub gdy chodzi na wolnych obrotach ok 1 minuty gdy nacisne gaz to obroty spadaja i chce zgasnąć wtedy musze pulsacyjnie dodawac gazu zeby sie wkręciła na obroty.
Czy może to być wina tego ze wężyk od podciśniena jest odłączony?
I powiedzcie mi jeszcze gdzie on ma dalej iść? wiem ze powinien byc trójnik jeden wężyk do tłumika aparatu zapłonowego a gdzie dalej?

: 22 gru 2010, 19:49
autor: skoti
Ich może nie być tak jak zbiornika, ze zbiornika z węglem idą 2 węże, jak ogarniesz resztę to możesz się dopiero tym zająć jak będziesz chciał i będzie taka potrzeba

: 22 gru 2010, 20:46
autor: percevalle
Adi-Gdynia pisze:Po mocniejszym wciśnieciu pedału gazu, lub gdy chodzi na wolnych obrotach ok 1 minuty gdy nacisne gaz to obroty spadaja i chce zgasnąć wtedy musze pulsacyjnie dodawac gazu zeby sie wkręciła na obroty
Jak nie masz podłączonego podciśnienia to masz po pierwsze nieszczelny dolot, a po drugie brak przyśpieszenia zapłonu. To nie ma prawa działać dobrze.

Łap schemat, może do czegś dojdzieszz mimo że jest zagmatwany bo dotyczy DZ, JN i SD.