Strona 1 z 1

[2.0 3a 93 rok] pomozcie ludzie bo siwieje przez audi coupe

: 23 gru 2010, 22:55
autor: krucyfix
kupilem audi coupe 20 3a 93rok ktore stalo rok czasu bo padla pompa paliwa,wymienilem ja odrazu rozrzad (ustawiony na znaki, wedlug ksiazki ) olej na mobila 10w40 i swiece i prrzewody. chodzila mistrz po miesiacu :idea: <buu> padla uszczelka pod glowica,po wymianie uszczelki pod glowica zaczela sie moja meka prrzez pieklo. a mianowicie nie chciala odpalic, zmienil mechaniczny wtrysk i cos tam gadala ale bez efektu. zaprowadzil ja do firmy jet tronic gdzie kucharowi robia auto na wyscigi. cos tam pogrzebali i stwierzdili ze szpryca sie zawiesza kupil, puzniej pompa paliwa za male cisnienie daje, wymienil. w sumie wyrzygal sie z siana bo z kasowali 2 kola ale auto lypa. gzies mam lewe powietrze wymienil wszstkie przewody gumowe kazda uszczelke pod czym sie dalo czujnik temperatury ten od dolu i dalej lypa . nie wiem czy pekniecie na kolektorze wydechowym ma cos tym spolnego bo nie leca przez nia spaliny. boze ludzie pomuszcie bo 3 miesiac walcze z moja betsia i niewiem codalej. chcialby podlaczyc kompa ale nie wie gdzie. bede bardzo wdzieczny nawet wynagrodze lub sie odwdziecze. pliiiiissssss <osohozi>

: 24 gru 2010, 14:16
autor: Lukaszbroz
Paliwo podaje, iskra jest? Sprawdź czy cewka działa bo ma koło siebie taka diodę która lubi padać i taka lipa wtedy jest. Niby iskra na świecy przeskakuje ale nie zapali.

Aby zmienić uszczelkę trzeba zwalić głowice, rozrząd masz dobrze ustawiony? Wałek pośredni do aparatu dobrze? Jesteś pewien tych ostawień. Kąt wyprzedzenia zapłony sprawdzałeś?

[ Dodano: 2010-12-24, 14:18 ]
Sorki w 3a aparat jest w głowicy ale sprawdzić też możesz

[ Dodano: 2010-12-24, 14:26 ]
Na początek zrób tak odkręć pierwszą świece i w jej miejsce włóż jakiś pręt (może być śrubokręt) tak żeby oparł się o tłok i wystawał Jeszce ponad głowice. Zakręć wałem (za pomocą klucza) tak aby tłok pierwszy znalazł się na samej gorze. Po tym zabiegu zdejmij obudowę rozrządu i zobacz czy znaki na kole rozrzadu pokrywa się z tym na obudowie głowicy. Następnie świecąc latarka na koło pasowe na dole zobacz czy wycięcie na kole jest pod strzałka znajdującą się na plastikowej obudowie rozrządu. Ewentualne małe odchylenie skoryguj tak aby oba znaki się pokrywały. Jeśli wszystko gra zdejmij kopułkę aparatu. Na krawędzi aparatu znajduje się małe nacięcie które powinno być idealnie pod palcem rozdzielacza. Jeśli coś jest niezrozumiałe mogę wrzucić jakieś fotki.