Witam. Tak jak w temacie mam problem z nierówną pracą silnika zarówno kiedy jest zimny jak i po godzinnej jeździe. Silnik przerywa i wszystko się trzęsie. Założyłem nowe kable i świeczki, ale to nic nie pomogło. Miał ktoś podobny problem :?:
: 27 gru 2010, 11:09
autor: pawel_m
Sprawdź filtry(powietrza i LPG jak masz). Czy w trasie auto normalnie jedzie(przyspiesza)?
: 27 gru 2010, 11:22
autor: Wawik
Nie mam LPG, a na trasie autko chodzi bez problemu, przyspiesza bez szarpania, ale na wolnych obrotach trzęsie bez przerwy. Gdy trzymam go na wyższych obrotach też czasami lekko przerwie, ale już nie tak samo jak na niskich.
: 27 gru 2010, 11:25
autor: pawelec_
czyżby wtrysk był do regulacji ...
: 27 gru 2010, 11:26
autor: Wawik
pawelec_ pisze:czyżby wtrysk był do regulacji ...
Można to jakoś samemu wyregulować czy trzeba na warsztat :?:
: 27 gru 2010, 11:31
autor: pawelec_
ja sie akurat na tym nie znam, bym się kierował do warsztatu... ale może ktoś jeszcze odpowie mający wiedzę
: 27 gru 2010, 11:33
autor: LeeOne
pawelec_ pisze:czyżby wtrysk był do regulacji ...
Ludzie przestańcie głupoty pisać, monowtrysk boscha jest tak prostym układem jak zwykły gaźnik. Wtrysku się nie reguluje ewentualnie regeneruje lub czyści. Wtryskiem steruje ecu i raczej bez odpowiedniego sprzętu nie da się wyregulować wtrysku, a dokładnie mapy wtrysku jest ona samoadaptacyjna.
Kolego sprawdź szczelność dolotu, niebieski czujnik, sondę lambda na początek.
: 27 gru 2010, 13:14
autor: Wawik
Czy przyczyną może być przerwany przewód idący od serwa do gaźnika?
: 27 gru 2010, 13:42
autor: LeeOne
Jak najbardziej, jest to przewód podciśnienia, pęknięty łapie lewe powietrze. Jak najszybciej go wymień.
: 27 gru 2010, 13:55
autor: Wawik
Już wymieniony, silnik chodzi jak pszczółeczka, dzięki kolego za pomoc
: 27 gru 2010, 18:12
autor: pawell015
Witam,mam podobny problem w moim audi B-4,lecz u mnie silnik pracuje nie równo po rozgrzaniu.Wystarczy jakieś 50 stopni.Zapala normalnie,zimny pracuje bez zastrzeżeń.Podłączenie do kompa nie wykazało błędów.Dodam jeszcze,że okopcona jest świeca drugiego cylindra patrząc od przodu,pozostałe ok.
: 28 gru 2010, 11:07
autor: LeeOne
Niebieski czujnik do sprawdzenia.
: 28 gru 2010, 12:15
autor: pawell015
Dziękuję za odpowiedź,ale czujnik,o którym mowa(niebieski,od temperatury płynu )wymienilem i nic nie pomogło.Myślałem jeszcze o wymianie podstawy pod wtryskiem,tylko czy jest sens tak wymieniać jeżeli nie ma pewności,że to jest to.
: 28 gru 2010, 14:03
autor: Bastek
Kolego uszczelnij cały układ dolotowy powietrza. Ja miałem też taki problem. Szukałem rozwiązania w wymianie czujników, świec, przewodów itp. A wystarczyło poszukać nieszczelności w dolocie. No cóż... straciłem kupę kasy, na wyeliminowanie problemu, ale jak to zwykle bywa najprostsze i najtańsze sposoby przychodzą do głowy na samym końcu
: 28 gru 2010, 14:56
autor: pawell015
Dzięki za odpowiedź,poszukam,może się uda.
[ Dodano: 2011-01-10, 16:25 ]
Sprawa załatwiona ,uszkodzony przewód od serwa.Koszt 30 zł i problem z głowy.