Strona 1 z 2
[b4 2.0] mam problem z obrotami
: 29 gru 2010, 23:52
autor: bulinek2009
witam
mam problem w mojej audi z obrotami silnika, gdy autko się zagrzeje bardzo wolno spada z obrotów i często nie spada do konnica tylko zatrzymuje się na 2 tyś obrotów lecz to nie zawsze się dzieje myślałem że to coś z gazem ale na paliwie to samo się dzieje panowie powiedzcie co to może być? pozdrawiam
: 30 gru 2010, 00:17
autor: Key100l
Na przykład Lewe powietrze;-)
: 30 gru 2010, 09:50
autor: Wawik
Sprawdź szczelność dolotu powietrza. Ja miałem bardzo podobny problem i okazało się, że przewód podciśnienia był przerwany. Wymieniłem, zrobiłem adaptacje mapy wtrysku i chodzi równo
: 30 gru 2010, 17:00
autor: bulinek2009
wiesz wątpie by to było lewe powietrze bo to nie cały czas się dzieje myślałem o silniczku krokowym ale nie wiem jak go sprawdzić? albo cos się dzieje z ssaniem..
: 30 gru 2010, 17:06
autor: Kelis.Zx145
Ja też miałem uszkodzony wężyk podciśnienia i też nie zawsze miałem problemy więc nie zaszkodzi zajrzeć.
: 06 sty 2011, 22:53
autor: bulinek2009
panowie myślałem że rozwiązałem problem bo znalazłem pęknięty wężyk ale co się okazało autko nadal ma wysokie obroty:( powiedzcie gdzie dalej szukać co może być przyczyną?
: 06 sty 2011, 23:17
autor: slaby
sprawdź silniczek krokowy
: 06 sty 2011, 23:55
autor: bulinek2009
kolego powiedz mi jeszcze jak sprawdzić ten silniczek krokowy?
: 07 sty 2011, 00:13
autor: EGOON
co może być jak przy jeździe po wodzie spadają obroty silnika i zaczyna szarpać
[ Dodano: 2011-01-07, 00:23 ]
nieraz tak miałem że podczas jazdy zaczynał szarpać i nie wchodził w obroty nawet podczas suchej jazdy. Proszę o podpowiedz co to może być za usterka dzieki
[ Dodano: 2011-01-07, 00:29 ]
Wawik, bulinek2009,
kolego możesz mi podpowiedzieć dlaczego podczas jazdy spadają mi obroty silnika i zaczyna szarpać i muszę regulować skrzynia biegów aby weszły obroty często tak jest podczas mokrej jazdy
: 07 sty 2011, 00:29
autor: Patrique
Moim zdaniem do wymiany czujnik temperatury (ten co steruje nastawnikiem przepustnicy - czyli krokowcem). Po wymianie zrób adaptację i zobaczysz czy jest ok.
W moim "pm" miałem przeciekający czujnik i robiło się w nim zwarcie, sterownik głupiał i tak nastawiał przepustnicę, że miałem 1700obr/min na wolnych obrotach.
Jednak jeśli nie jesteś pewien co do pracy samego nastawnika, to proponuję uruchomić silnik z odłączonym czujnikiem temp. i zobaczyć jaka będzie reakcja. U mnie obroty spadły od razu na 900rpm. Jednak nie mogłem tak zostawić bo w końcu bez ssania auto na zimno łatwo nie zapali (a odłączając czujnik właśnie to robimy), sterownik otrzymuje wartość impedancji, którą interpretuje, że silnik jest nagrzany.
: 07 sty 2011, 10:02
autor: bulinek2009
kolego a który jest to czujnik ten niebieski czy ten berzowy?
: 07 sty 2011, 10:57
autor: Key100l
Niebieski bo szary jest od wskaźnika temperatury. Warto też odpiać akumulator na jakiś czas i zobaczyć czy to nie jest spowodowane błędami komputera?? Długo tak masz??
: 07 sty 2011, 12:03
autor: bulinek2009
mam to jakieś 1,5 miesiąca.. właśnie myślałem żeby jechać podpiąć się pod komputer. a pomoże coś jeśli odepne akumulator? wiesz wskażnik też mi nie działa więc możliwe że mam dwa czujniki do wymiany. ale to sie dzieje tak jak staje np. na światłach to ma duże obroty a po jakiejś chwili spadają do normalnych i właśnie to jest dziwne bo może być dużo przyczyn:(
: 07 sty 2011, 12:16
autor: hehe___
to gaznik czy wtrysk?
: 07 sty 2011, 13:50
autor: bulinek2009
to jest wtrysk.