[2.0 ABK+LPG] Problem obrotów/Obudowa filtra powietrza.
: 08 sty 2011, 18:24
Witam To jest mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość .
Mój problem polega na tym że wieszają mi się obroty na 1200-1300 a czasem nawet 2000 ;/ po jakimś czasie stabilizują się na 1000 ale od czasu do czasu gdy wyrzucę na Luz to znów się zawieszają bywa tak że po odpaleniu obroty sam zaczynają rosnąć bez względu czy jest na Pb czy LPG, dopiero gdy go zduszę biegiem to czasem przestaną rosnąć.
Wymieniłem już Przekaźnik nr 30 , kable zapłonowe , posprawdzałem przepływomierz czy nie łapie lewego powietrza, silniczek krokowy ( regulator biegu jałowego ) wyczyszczony i nie zauważyłem żeby się przywieszał. Dziś kiedy zaglądałem do do przepływomierza zauważyłem że jeden kabelek od podciśnienia ten co steruje przepustnica ciepłego powietrza jest przecięty, więc wymieniłem go na nowy ale obok są jeszcze dwa miejsca na taki kabelek i nie jest tam nic podpięte ? I moje pytanie brzmi: co to jest i gdzie powinno być podpięte ?? (Zdjęcie-- http://img52.imageshack.us/img52/5605/20110108397.jpg ) i czy może mieć to wpływ na wieszające się obroty ?
Dodam że samochód odpala bez problemu, ale czasem resetuje się zegarek jakby robiło się gdzieś przepięcie Przekopałem już forum i próbowałem chyba wszystkiego co tu znalazłem ale niestety problem nadal występuje
Z góry dzięki za odp
Mój problem polega na tym że wieszają mi się obroty na 1200-1300 a czasem nawet 2000 ;/ po jakimś czasie stabilizują się na 1000 ale od czasu do czasu gdy wyrzucę na Luz to znów się zawieszają bywa tak że po odpaleniu obroty sam zaczynają rosnąć bez względu czy jest na Pb czy LPG, dopiero gdy go zduszę biegiem to czasem przestaną rosnąć.
Wymieniłem już Przekaźnik nr 30 , kable zapłonowe , posprawdzałem przepływomierz czy nie łapie lewego powietrza, silniczek krokowy ( regulator biegu jałowego ) wyczyszczony i nie zauważyłem żeby się przywieszał. Dziś kiedy zaglądałem do do przepływomierza zauważyłem że jeden kabelek od podciśnienia ten co steruje przepustnica ciepłego powietrza jest przecięty, więc wymieniłem go na nowy ale obok są jeszcze dwa miejsca na taki kabelek i nie jest tam nic podpięte ? I moje pytanie brzmi: co to jest i gdzie powinno być podpięte ?? (Zdjęcie-- http://img52.imageshack.us/img52/5605/20110108397.jpg ) i czy może mieć to wpływ na wieszające się obroty ?
Dodam że samochód odpala bez problemu, ale czasem resetuje się zegarek jakby robiło się gdzieś przepięcie Przekopałem już forum i próbowałem chyba wszystkiego co tu znalazłem ale niestety problem nadal występuje
Z góry dzięki za odp