pawcio16zsp pisze:Witam ponownie w zwiazku z tym ze moje 1,8S umarło w zasadzie nie opłaca sie go remontować bo koszt wyszedł by ok 1200 zł
A co się dokładnie stało? Moje PM prawie całe zalane olejem ale jako tako się trzyma.
Jaki masz przybliżony przebieg/rok silnika? Silnik zagazowany?
Żeby nie zakładać osobnego tematu pozwolę się podczepić (skoro już wspomnieliście o swapie na diesla 8-) )
Ja jednak mam problemy z dużym spalaniem PB <osohozi> .
Myślałem, żeby wstawić LPG jednak chyba sobie odpuszczę, mimo wszystko obawiam się problemów z jakim borykają się posiadacze niuniek z gazownią na pokładzie.
Coraz częściej myślę nad swap`em na 1.6TD.
Teoretycznie elektryka ograniczy się do paru podstawowych elementów, więc nie będę musiał wymieniać chyba wiązek.
Czy jeśli znajdę gdzieś kompletny silnik ze skrzynią to będzie pasowało plug & play?
Czy reszta typu zbiornik paliwa, katalizator, układ wydechowy i ssący może pozostać ten sam?
Jak wygląda kwestia napędu osprzętu?
Czy podejdzie mi pompa wspomagania z obecnym kołem napędzającym
Czy obecne półośki podejdą do nowej skrzynki przekładniowej?
Czy przednie springi udźwigną klekotka?
Jak wygląda sprawa kostka stacyjki a ukł. zapłonowy? Czy dużo trzeba rezac?