Strona 1 z 1

[80 B4 ABT] TPS

: 16 sty 2011, 12:07
autor: Jasiu
Mam problem,znawców LPG proszę o podpowiedz,do którego pina podłączony powinien być żółto-zielony przewód wychodzący z centralki sterownika Bingo-M.
Dziękuję. Obrazek

: 16 sty 2011, 17:23
autor: PI7er
Zdejmij gumowa oslone z kostki, wlacz zaplon i zmierz woltomierzem gdzie wzrasta napiecie wraz z otwarcia przepustnicy.

: 16 sty 2011, 17:55
autor: Multifonika
Z tego co pamiętam ma się zmieniać w zakresie od 1 na zamkniętej do 5V przy max otwartej.

: 26 sty 2011, 19:00
autor: radziobiker
Chciałbym odgrzać temat. To który jest to pin?
Pozdrawiam

: 10 kwie 2011, 22:30
autor: ctxplan
Wiec gdzie ma być ten kabel panowie ??

: 10 kwie 2011, 22:34
autor: Multifonika
bogus508 pisze:Wie ktoś, gdzie ma być podłączony TPS, konkretnie pod który kabel?
Bodajże pod biało-niebieski we wtyczce TPS. Tu masz foto poglądowe jak to jest podłączone u kolegi MIODKA (przewód TPS zaznaczony strzałką): http://img191.imageshack.us/img191/3409 ... 0x1200.jpg

: 10 kwie 2011, 22:37
autor: ctxplan
nom ale w które miejsce 54 czy 21 ??

: 10 kwie 2011, 22:59
autor: Multifonika
Pod 4

: 11 kwie 2011, 06:26
autor: ctxplan
Jesteś pewny bo u mnie jest pod 5 ??

: 02 maja 2011, 12:05
autor: LeeOne
Miernik w rękę zapłon na ON i mierzyć, u mnie było podłączony pod pin 2 napięcie na po podaniu zapłonu było ok 2V po lekkim naciśnięciu gazu było już 5V. Sprawdziłem wszystkie piny i okazało się, że pin 4 podaje napięcie na jałowym 0,02V przy max wychylonej przepustnicy prawie 5V, przelutowałem na pin 4. Prawdopodobnie w B3 Podłącza się pod pin 2 bo w instrukcji piszą, że przepustnice ustawia się właśnie mierząc napięcie na pinie 2 więc najlepiej sprawdzić samemu.

: 02 maja 2011, 12:48
autor: bogus508
Ja mam podpięte pod czarno-fioletowy przewód(2 na zdjęciu w 1 poście).
Pod biało-niebieskim komputer gazu nie działał prawidłowo.
Audi z 93'