Strona 1 z 1
[B3 NE 1.8S LPG] nierówna praca silnika na ssaniu
: 31 sty 2011, 09:03
autor: zielony
Witam. Tak jak w temacie, czyli po odpaleniu zanim załączy ssanie jest ok, jak już załączy to silnik nierówno pracuje i trzęsie całym autem, dodaję gazu i tylko bardziej drga. Jakby nie palił na któryś z cylindrów. Kiedy tak przejadę kawałek i przełączę na gaz wszystko jest ok. Jeżeli przełączę na benzynę na ciepłym silniku, też jest ok. Mam dobre przewody, kopułkę palec, parę dni temu zmieniłem świece. Czym może być to spowodowane? Jeżeli to kwestia regulacji ssania to moglibyście udzielić jakiegoś instruktarzu?
Poza tym mam częstą przypadłość, a mianowicie szarpanie przy przyspieszaniu na niskich obrotach.
: 31 sty 2011, 10:21
autor: marko
Kolego ściągnij z działu Download książkę o AUDI 80 , tam jest dokładnie opisana regulacja gaźnika KEIHIN I . Obawiam się , że musisz go dokładnie wyregulowac , nie tylko ssanie . Na zimnym silniku po odpaleniu bez dodania ssanie nie powimien utrzymywać wolnych obrotów , jeżeli tak jest to ktoś przed Tobą coś kombinował , żeby jeździć bez ssania . Po wyciągnięciu ssania może dostawać zbyt bogatą mieszankę i zalewać silnik . A to szarpanie przy ruszaniu to masz na zimnym silniku , czy na ciepłym , na gazie , czy na benzynie ?
: 31 sty 2011, 10:36
autor: WOJTEK26
Wszystko zalezy czy masz ssanie automatyczne czy ręczne, jak kolega napisał wczesniej sciagnij sobie ksiązke sam naprawiam i sobie sam to zrobisz.
: 31 sty 2011, 22:03
autor: zielony
Mam automatyczne, a szarpie i na ciepłym i na zimnym, tak samo na gazie jak i na benzynie.
: 01 lut 2011, 08:58
autor: marko
Silnik NE ma ssanie manualne - manetka kilka centymetrów pod stacyjką .
Pewnie masz inny silnik albo coś pomodzone .
: 03 lut 2011, 20:55
autor: zielony
To może ktoś to zmienił, żadnej manetki nie mam i samo się wyłącza po rozgrzaniu.
: 03 lut 2011, 22:34
autor: marko
Najpierw trzeba ustalić jaki masz silnik , a dopiero później szukać przyczyny takiego działania silnika .
: 04 lut 2011, 09:16
autor: WOJTEK26
Sciagnij sobie ksiązke SAM NAprawiam i tam bedzie miał opisane procedury dotyczace regulacji przeslon od ssania i głównych bo to bedzie tego wina, ja tak miałem w SF-ie cięzko było go uruchomic i lekko szarpał przy jednostajnej jeżdzie, po regulacjach przesłon itp auto zaczeło normalnie jezdzic i odpalac.
: 04 lut 2011, 17:58
autor: zielony
mam 1.8; gaźnik 91r 66kW z automatycznym ssaniem, nie wiem jaki inny silnik pasuje.
/Pobrałem, w weekend spróbuję to zrobić.
: 04 lut 2011, 20:16
autor: Przemo80b3
zielony pisze:mam 1.8; gaźnik 91r 66kW z automatycznym ssaniem, nie wiem jaki inny silnik pasuje.
/Pobrałem, w weekend spróbuję to zrobić.
Najlepiej odczytaj oznaczenie silnika, na bloku pod około 3świecą.
Może to PM. Gaźnik od jednopunktu mało się różni
: 07 lut 2011, 15:54
autor: zielony
Mam jeszcze ten okrągły filtr powietrza. / zauważyłem też że kopci mi na czarno przy benzynie: na ssaniu i na ciepłym po odpaleniu kiedy chwilę nierówno chodzi. Później już wcale./ Nie mam dojazdu do garażu chwilowo
. Nie wiecie kto w LBN mógł by mi to zrobić?
: 10 cze 2011, 16:24
autor: pablo89dg
koledzy mam takie pytanko czy orietuje sie ktos czy w okolicy dabrowy sosnowca bedzina katowic zajmuje sie ktos gaznikami chodzi mi dokladnie czy ktos zajmuje sie regulacja gaznikow?? prosze o pomoc