Strona 1 z 1
[80 B3 1.8S RU LPG] Gaśnie na benzynie.
: 08 lut 2011, 15:02
autor: roodster80s
Panowie ostatnio postanowiłem przepalic Audiczke na beznynie... Po kupnie pojazdu nic sie nie działo chodziła normalnie. Stała troche. Zatankowałem jej 10L swiezego paliwka przełączyłem na benzyne... A tu nie chce sie zbytnio krecac. Na luzie po puszczeniu pedała gazu odrazu gaśnie... Na wolnych obrotach autem trzepie jakby nie palil na wszystkie cylindry. Na wysokich gdzies tak od 4 tys zaczyna sie wkrecac.. Ale wyzszego biegu jak 3 nie da sie uzyc bo zdycha... Na dodatek w aucie strasznie benzyną czuc. Po przełączeniu na gaz wszystko jest wporządku. Pali bezproblemowo trzyma oboroty i ładnie ciągnie co to moze byc? Co mogło sie stac z gaźnikiem?
: 10 lut 2011, 19:06
autor: hubertus49
pompka paliwowa do sprawdzenia EWENTUALNIE USTAWIENIE GAZNIKA TEZ TAK MIAŁEM A TEZAZ JEST OK
: 13 lut 2011, 20:42
autor: vaio
Podłanczam się pod temat na benzynie nie trzyma obrotów a na lpg chodzi aż miło znaczy nie do końca bo ma tylko 800 obr/min i troszkę nim tepelie jak dodam gazu na 1000 jest ok ale z benzyną tak jak kolega pisał a ta pompka paliwa gdzie znajduje się dokładnie
[80 B3 1.8 Ru LPG]gasnie na benzynie
: 14 lut 2011, 08:27
autor: Thauri
http://moto.allegro.pl/audi-80-cewka-po ... 95449.html
W silniku RU powinno być coś podobnego/pompka mechaniczna palia/.Znajduje się ona trochę niżej niż czujniki w bok.W silniku NE miałem podobny problem poprzedni właściciel jeździł tylko na lpg.Wcześniej oczywiście benzynę wypalił do końca.Efekt taki,ze pompka była w stanie agonalnym trzeba było kupić nowa / ok 95zl bo nie chciałem Toprana/.Potem jeszcze ten plastik pod nią wraz z ta gumka,która w niego wchodzi.Następnie rozebrać ,wyczyścić gaźnik,zmienić filtr paliwa.Teraz wszystko chodzi jak należy nie gaśnie,nie szarpie.
Jeszcze jedno z 3 proponowanych przez sprzedawców pompek Audi / VW tylko jedna pasowała, różniły się wejściem,ktore wchodzi w silnik.Samochód z 91 roku silnik Ne 1.8 .
: 16 kwie 2015, 20:43
autor: cinu24
witam u mnie tez na benzynie chodzi gorzej niz na gazie, tylko tyle ze ostatnio zaczelo strasznie smierdziec gazem z okolic wlotu powietrza do filtra przy przekreceniu zaplonu (nie odpaleniu) wystarczy ze przekrece na zaplon i sam gaz przy parowniku jest szczelnie, ostatnio parownik zamarzl na samym zaplonie moze byc tak ze puszcza gaz za szybko czy cos? bo czuje sie nie bezpiecznie
: 17 kwie 2015, 16:49
autor: Pieterb
cinu24, a może trzeba regeneraować parownik i regulować instalację bo wali ogromne dawki gazu i dlatego śmierdzi.
A przy pzrekręceniu w pozycję zapłon to elektrozawory się otwierają i gaz chyba powinien lecieć ale jak go nie zapalisz uruchamiając silnik to też chyba może śmierdzić gazem.
: 17 kwie 2015, 21:59
autor: cinu24
no wlasnie tak to wyglada musze jechac do gazownika, bo nie wiemjaka dawka gazu idzie a jaka powietrza...
[ Dodano: 2015-05-03, 22:10 ]
mam parownik lovato chyba,,, i czasem jak jade na gazie to potrafi jechac jakby na samym zaplonie po prostu obrotomierz spada na zero i jade z sila silnika i czasem jak po chwili wcisne przycisk :r: na przelaczniku pb/lpg to zaskoczy i jedzie dalej co to moze byc ? cewka?przy reduktorze?
2 problem to to ze przy wylaczeniu silnika jest cisnienie w parowniku i jak nacisne ten przycisk na cewce parownika to powietrze wyleci i tyle, moze cos wam to da, pozdr.