Strona 1 z 1

[A80 B4 ABT] bardzo słabo zapala jak ciepły + co to za część

: 10 lut 2011, 17:39
autor: kuropatnik
Witam i pytam.
2 dni temu ni z tego ni z owego próbuję odpalić ciepły silnik a tu zonk. Nie da rady . Kręcę i kręcę (dobrze że aku nowy) pompuję pedałem gazu i w końcu zaskoczył. Na niskich obrotach nierówna praca, na wyższych niby ok. I tak już zostało. Jak zimny to jeszcze jakoś w miare odpalił a na ciepłym ciągle walka.
Przegrzebałem prawie całe forum i już wiem, że: świece, kable, aparat zapłonowy czujnik temperatury czyli pół auta do wymiany (sknera ze mnie straszny bo ostatnio uszczelka pod głowicą była robiona) ale coś mnie tknęło i zdjąłem obudowe filtra powietrza a tu jezioro benzyny na przepustnicy! No i jak on miał odpalać jak był cały czas zalany. Wypompowałem benzynę stamtąd, osuszyłem, wyjąłem bezpiecznik od pompy paliwa i odpaliłem na LPG. Odpalił szybko i bez problemów i chodzi równiutko. Wiadomo już co się dzieje teraz pytanie jak.
Na zdjęciu:
1 tu było pełno benzyny
2 co to za część, jak się nazywa, czy sie naprawia czy wymienia słowem wszystko o niej bo z niej tam gdzie strzałki wypływała benzyna
3 czy to pęknięcie ma jakieś znaczenie czy nie rzutuje.
Z góry dziekuje za wszystkie porady i podpowiedzi Obrazek

: 10 lut 2011, 23:34
autor: LeeOne
Kolega ta część z której wypływa benzyna to regulator ciśnienia paliwa, w środku jest membrana, która jest wymienialna ok. 60zł. Pewnie pękła ze starości.

: 11 lut 2011, 12:19
autor: kuropatnik
Dokładnie tak jak piszesz kolego. Membranka padnięta. Tylko, że wszyscy sprzedawcy w mojej mieścinie każą mi kupować cały monowtrysk bo nie są w stanie znaleźć nigdzie takiej membrany. Poszukiwania trwają dzięki za pomoc.

: 11 lut 2011, 16:20
autor: marbaj

: 11 lut 2011, 16:20
autor: karolas123
Wszystko jest tam tak brudne, że wcale sie nie dziwie, że jakies anomalie sie pojawiaja. Od takiego syfu mozna zatrzeć silnik.

: 11 lut 2011, 17:02
autor: kuropatnik
Dzięki marbaj. Też już na to trafiłem.
A że brudne to fakt. Raczej rzadko tam zaglądałem ale sie wyczyści przy wymianie.

: 14 lut 2011, 21:06
autor: Bastek
Jak się dostać do tej membrany? Jak ją wyjąć? Pytam bo jakoś nie udało mi się tego zrobić a chciałem sobie zobaczyć czy mam ją całą. Czy ona ma wpływ na pracę silnika na gazie?

: 14 lut 2011, 21:14
autor: PI7er
LeeOne pisze:ta część z której wypływa benzyna to regulator ciśnienia paliwa, w środku jest membrana
Bastek pisze:Czy ona ma wpływ na pracę silnika na gazie?
A jak myslisz ? :mrgreen:

: 14 lut 2011, 21:18
autor: Bastek
No nie wiem... Nie znam się na tym...

: 15 lut 2011, 08:12
autor: LeeOne
Bastek pisze:Jak się dostać do tej membrany?
Odkręcasz 4 śruby widoczne na zdjęciu i ściągasz pokrywę - uwaga na sprężynę w środku. Membrana może być "przyklejona" więc ostrożnie.

: 15 lut 2011, 18:58
autor: Bastek
No właśnie odkręciłem te śrubki i nie mogę zdjąć tej okrągłej pokrywy :-?

: 15 lut 2011, 19:36
autor: PI7er
Na gazie wtrysk paliwa (a zarazem ta membrana) niema zadnego wplywu na prace.

: 15 lut 2011, 22:48
autor: kuropatnik
Zamówione w etermot jak pisał marbaj. Ciężko to strasznie dostać. Myślałem, że kupię to gdzieś u siebie ale niestety nigdzie nie ma i wszyscy każą kupować całość monowtrysku (w serwisie audi 1400zł) Jak się dowiedziałem ta membrana została wycofana z produkcji w 2009 roku a monowtrysk w 2004. Można kupić używane ale jednak nigdy nie wiadomo na co się trafi a co nowe to nowe. Koszt 75 zł + 19 zł kurier. Jak przyślą i założę to poinformuję o efektach.

[ Dodano: 2011-02-18, 10:39 ]
Zamówienie z etermotu zrealizowane bardzo szybko. Wyczyściłem co się dało, założyłem nową membranę i działa jak powinno. Dzięki za pomoc.