Strona 1 z 1

[1.8 PM] Tryba awaryjny

: 13 lut 2011, 19:11
autor: skizo
Jak w temacie. Czy w tym samochodzie jest coś takiego jak tryba awaryjny i jak to wyłączyć?

Chodzi o to że nie załancza sie pompa paliwa i nie ma iskry i cały czas działaja światła awaryjne po przekręceniu kluczyka których nie da sie wyłączyć

Przekażnik od zapłonu działa (słychać stuk po przekreceniu kluczyka i przy nacisnieciu padału gazu)

: 13 lut 2011, 19:16
autor: Motostacja pl
Nie słyszałem a by w tym silnikach coś takiego było. Po za tym mi to wygląda na świrującą elektrykę. Może coś nie tak z kostką stacyjki.

: 13 lut 2011, 19:18
autor: GerB3
Jest coś na kształt na trybu awaryjnego, ale wtdy gdy np. padnie sonda to komp przyjmuje stała wartość.

: 13 lut 2011, 19:24
autor: andi77
Może coś z alarmem.

: 13 lut 2011, 21:03
autor: skizo
właśnie o to chodzi że w tym samochodzie nie ma alarmu :roll:

: 14 lut 2011, 06:39
autor: andi77
skizo, Kolega napisał, że po włączeniu zapłonu światełka awaryjne zaczynają migać.
A czy awaryjne przestają migać natychmiast po wyłączeniu zapłonu, czy może migają jeszcze przez jakiś czas???

: 14 lut 2011, 07:21
autor: piotrek 250279
Czesc w moim aucie ktos,kiedys zamontowal taki przelacznik,ze jak go wlacze to dzieje sie tak jak u ciebie tyle ze zamiast awaryjnych cos piszczy w srodku.U mnie jest on ukryty w jednym z kanalow nawiewowych na nogi.Morze u ciebie terz poprzedni wlasciciel zmodzil takie cos

: 14 lut 2011, 13:02
autor: skizo
Zacznijmy może po kolei.
Kopiłem ten samochód nieodpalający, bez akumulatora właściwie miał być on przeznaczony na części gdyż w moim samochodzie padł silnik. Poprzedni właściciel powiedział że jest w nim jakaś usterka instalacji elektrycznej, sam coś tam sprawdzał ale mu sie nic nie udało wieć z braku czasu i chęci sprzedał samochód. A że ja trochę znam się na elektronice myslałem że szybko sobie z tym poradzę, niestety tak się nie stało (Trochę ogranicza mnie brak czasu) Poprzedni właściciel powypinał wszystkie przekaźniki i kostki ze skrzynki bezpieczników więc musiałem sobie jakoś z tym poradzić.
Użyłem do tego diagramu:
Obrazek

I teraz wymienię wszystkie rzeczy jakie zauważyłem przy elektryce:

- Nie załancza się pompa paliwa
- Po wstawienuu przekaźnika nr 7 załancza się odrazu klakson i światła awaryjne
- PRzekąźnik odciążający styk X działa poprawnie, po przekreceniu klucczyka w pozycję 1 słychać Stuk, tak samo przy kreceniu rozrusznikiem.
- Brak iskry ( Styk 15 cewki zapłonowej i masa = 12,3V także tu zasilanie cewki jest)
- Zasilanie modułu w lewym słupku jest (styk 2 brązowy i styk 4 czarny = 12.3V)
-Słychać tykanie w przekaźniku pompy paliwa po wcisnięciu pedału gazu