Strona 1 z 1

[ b3 3A] Pompa paliwa

: 22 lut 2011, 18:21
autor: Shavo
Witam ostatnio w niedziele chciałem rano odpalić auto ale niestety przestała pracować pompa paliwa przez co nie mogę odpalić i jeździć , a odpalić bezpośrednio na gazie nie da się. Tak więc zabrałem się za to dziś myślałem że pompa padła, ale wziąłem 2 kable akumulator, odkręciłem wtyczki od pompy i działa, czyli z tego co wychodzi gdzie tkwi problem?

Który bezpiecznik lub przekaźnik jest za to odpowiedzialny?
Czy była możliwość taka że akumulator był słaby i nie dochodził prąd do pompki?
Czy była możliwość taka że był niski stan paliwa i pompka nie miała co ciągnąć i nie działała?
Czy coś innego?

Jeśli temat był to bardzo przepraszam <lol> <lol> <rotfl> <piwo> <piwo> <piwo>

: 22 lut 2011, 18:50
autor: amath
jak przekrecisz kluczyk ( bez krecenia rozrusznikiem ) powinno być slychać pompe jak podaje paliwo na start.

jest slychac?

: 22 lut 2011, 19:36
autor: Shavo
amath pisze:jak przekrecisz kluczyk ( bez krecenia rozrusznikiem ) powinno być slychać pompe jak podaje paliwo na start.

jest slychac?
Dziwne trochę pytanie, ale nie nie słychać po przekręceniu kluczyka, dlatego odpiąłem wtyczki i bezpośrednio z akumulatora.

: 22 lut 2011, 20:10
autor: konrad81
ad 1 Wszystko jest na forum i obojetnie czy masz 3A czy inny silnik ulozenie bezpiecznikow jest takie same.

ad 2 Nie

ad 3 Bedzie paliwo czy go nie bedzie pompa powinna pracowac, kto madry wyjezdza paliwo do samego konca...

ad 4 Najbardziej prawdopodobne to ze bezpiecznik siadl lub tez przekaznik

: 22 lut 2011, 21:14
autor: Shavo
konrad81 pisze:ad 1 Wszystko jest na forum i obojetnie czy masz 3A czy inny silnik ulozenie bezpiecznikow jest takie same.

ad 2 Nie

ad 3 Bedzie paliwo czy go nie bedzie pompa powinna pracowac, kto madry wyjezdza paliwo do samego konca...

ad 4 Najbardziej prawdopodobne to ze bezpiecznik siadl lub tez przekaznik
Dzieki:D <piwo> temat do zamknięcia