[b3 2.0 16v 6A] Problem z obrotami- zawieszają się, falują
: 26 lut 2011, 19:36
Witam,
Mam dojśc poważny i uciążliwy problem, a mianowicie zawieszają mi się obroty i czasem też falują. Objawia się to tym, że zaraz po uruchomieniu jest ok, ruszam i później gdy daje bieg jałowy obroty opadają do 1500 obr. lub 1200 obr. lub 2000 obr. - się utrzymują lub falują dojśc energicznie w zakresie 1000-2000 (kolejniośc lub ich czestość to loteria i jeszcze nie rozkminiłem od czego zależą). Wyżej wymienone objawy zawsze ustąpią gdy zatrzymie sie do zera, ale przy kolejnej jeżdzie na luzie jest znów to samo i dopiero jak stane to oborty wracają na prawidłowy poziom.
Nie ukrywam, że jazda nie jest sympatyczna szczegolnie jak podjeżdzam do świateł na jałowym a silnik wyje. Do tego spalanie wzrasta
Dodam, że:
- wymieniłem silniczek krokowy
- została przeczyszczona przepustnica
- brak LPG
Dużo jest tematów o problemach z obortami, ale ja nie znalazłem sytuacji podobnej do mojej. Chyba, że się myle to mnie poprawcie
Mam dojśc poważny i uciążliwy problem, a mianowicie zawieszają mi się obroty i czasem też falują. Objawia się to tym, że zaraz po uruchomieniu jest ok, ruszam i później gdy daje bieg jałowy obroty opadają do 1500 obr. lub 1200 obr. lub 2000 obr. - się utrzymują lub falują dojśc energicznie w zakresie 1000-2000 (kolejniośc lub ich czestość to loteria i jeszcze nie rozkminiłem od czego zależą). Wyżej wymienone objawy zawsze ustąpią gdy zatrzymie sie do zera, ale przy kolejnej jeżdzie na luzie jest znów to samo i dopiero jak stane to oborty wracają na prawidłowy poziom.
Nie ukrywam, że jazda nie jest sympatyczna szczegolnie jak podjeżdzam do świateł na jałowym a silnik wyje. Do tego spalanie wzrasta
Dodam, że:
- wymieniłem silniczek krokowy
- została przeczyszczona przepustnica
- brak LPG
Dużo jest tematów o problemach z obortami, ale ja nie znalazłem sytuacji podobnej do mojej. Chyba, że się myle to mnie poprawcie