Czy możecie sprawdzić poprawność podłączenia przewodów podciśnienia? Były w sumie niepodłączone w całości i robiłem to od nowa, przy okazji wymieniłem gumowe łączniki.
Fotka przed:
I po podłączeniu:
Zastanawia mnie ten element - czy powinien być z jednej strony niepodłączony? Zaznaczony strzałką...
I ten sam element widoczny od przodu:
Przepraszam za słabą jakość zdjęć ale robione na szybko i na mrozie
: 06 mar 2011, 15:21
autor: pawel_m
Element zaznaczony strzałką powinien być wolny. Nie jestem pewien, ale to chyba jakiś odpowietrzenie lub coś podobnego. Oryginalne łączniki wymieniłeś na nowe- bardzo dobrze zrobiłeś <ok> . Jeszcze sprawdź ori łącznik(oraz wymień najlepiej) przy aparacie zapłonowym oraz łączniki przy patelni(wszystkie- od spodu, oraz te na wierzchu, przy klapce od ciepłe/zimne powietrze). Jak będziesz wszystko składał, to na mikser(w miejscach, gdzie łączy się go z gaźnikiem i patelnią) nie zaszkodzi dać silikonu dla poprawy szczelności. I jeszcze sprawdź gumowy przewód, który odchodzi od kolektora do metalowego przewodu, który prowadzi do serwa.
: 06 mar 2011, 15:25
autor: swiety82
Dzięki za pomoc!
Od cewki zapłonowej też zmieniłem przewód, ale nic nie ruszałem przy kolektorze, muszę to sprawdzić jak mówisz...
: 06 mar 2011, 15:29
autor: pawel_m
A jaki masz konkretnie silnik(oznaczenie kodowe)? A tak poza tym, to wszystkie schematy dostępne są w książce "Obsługa i naprawa Audi 80" dostępnej w dziale "Download" . Oraz screeny są na forum.
: 06 mar 2011, 17:36
autor: Przemo80b3
Witam. U mnie w tym elektrozaworze przy gaźniku też jest to wyjście wolne, tylko jest nałożona taka gumowa zaślepka, nie wiem czy to tak musi być, czy poprzedni właściciel to założył.
Jutro to zdejmę i sprawdzę czy jest jakaś różnica w jeździe
: 07 mar 2011, 12:27
autor: swiety82
I jak kolego pracuje? Jest różnica?
: 08 mar 2011, 06:31
autor: Przemo80b3
swiety82 pisze:I jak kolego pracuje? Jest różnica?
Sprawdzałem, ale żadnej różnicy w jeździe nie zauważyłem, więc założyłem spowrotem tą zaślepkę