[80 B3 1,8 gaźnik 91r] Wibracje/Drgania na niskich obrotach
: 01 lip 2007, 12:09
Do moderatora nie wiem jakiego typu mam gaznik wiec napisalem w temacie ogolnie "gaznik" i rok produkcji auta
Witam, ponownie przez moje niedopatrzenie
Przepraszam ze odrazu z grubej rury wyskakuje z pytaniami, lecz nie moge odnalezsc odpowiedzi.
Kilka dni temu kupilem Slicznotke, Moje Moje Moje Audi 80 B3 1,8 na gazniku kupujac wiedzialem ze ma wibracje na niskich obrotach silnik caly drzy az przenosi wibracje na bude sprzedajacy mowil ze to wina rozszelnionego przewodu laczacego kolektor/filtr powietrza z servo od ABS-u, wibracje wystepuja tylko na niskich obrotach jak dam jej 1500 obr odrazu ustaja.
Niestety mechanik moze mnie przyjac na audiencje dopiero we wtorek a ja chce jak najszybciej zaczac robic ta slicznotke, powiem szczerze chcial bym ja sam zrobic w pelni zeby wiedziec ze nikt jej nie traktuje po chamsku
Mechanik powiedzial ze moze nie pali na jeden gar, wtedy wiadomo co widze ze przewod zaplonowy jest oklejony tasma izolacyjna moge zaczac od niego czy nie ruszac i czekac na mechanika ?? a moze odrazu mam wymienic ten przewod od serva mechanik mowil ze napeno nie od tego przewodu.
Pomozcie uratowac to sliczne auto.
Pozdro
Witam, ponownie przez moje niedopatrzenie
Przepraszam ze odrazu z grubej rury wyskakuje z pytaniami, lecz nie moge odnalezsc odpowiedzi.
Kilka dni temu kupilem Slicznotke, Moje Moje Moje Audi 80 B3 1,8 na gazniku kupujac wiedzialem ze ma wibracje na niskich obrotach silnik caly drzy az przenosi wibracje na bude sprzedajacy mowil ze to wina rozszelnionego przewodu laczacego kolektor/filtr powietrza z servo od ABS-u, wibracje wystepuja tylko na niskich obrotach jak dam jej 1500 obr odrazu ustaja.
Niestety mechanik moze mnie przyjac na audiencje dopiero we wtorek a ja chce jak najszybciej zaczac robic ta slicznotke, powiem szczerze chcial bym ja sam zrobic w pelni zeby wiedziec ze nikt jej nie traktuje po chamsku
Mechanik powiedzial ze moze nie pali na jeden gar, wtedy wiadomo co widze ze przewod zaplonowy jest oklejony tasma izolacyjna moge zaczac od niego czy nie ruszac i czekac na mechanika ?? a moze odrazu mam wymienic ten przewod od serva mechanik mowil ze napeno nie od tego przewodu.
Pomozcie uratowac to sliczne auto.
Pozdro