Witam z gory przepraszam za nazwe tematu ale nie wiem co sie dzieje, otoz pare dni temu wsiadam rano do autka odpalam a tu strasznie faluja obroty, auto gasnie na Pb wiec jakos go rozgrzalem i wrzucilem na lpg.
na gazie nie zgasl w miare jechal wiec ok az tu nagle problem ten sam na gazie
wiec i na gazie i na benzynie strasznie trzesie sie silnik i cala buda, wzialem sie do pracy i wymienilem swiece (przewody 3 miesiace temu) i dalej tak samo, problem z odpaleniem i strasznie trzesie wiec na wlaczonym silniku patrzac od maski sciagnalem pierwszy przewod od swiecy i tragicznie chodzil wiec jest ok, sciagajac drugi przewod tez ok ale sciagajac i trzeci i czwarty to nie ma zmian w pracy silnika co sie dzieje skoro iskra jest przewody i swiece nowe prosze o pomoc bo szalu dostaje
: 24 mar 2011, 20:18
autor: Przemo80b3
Najlepiej jakbyś sprawdził ciśnienie na cylindrach Wszystko się wyjaśni.
A jaki kolor mają świece na ''tych'' cylindrach :?:
: 24 mar 2011, 22:42
autor: damianek1234561
witaj no coz cisnienie jest wpozadku a swiece po calym dniu jazdy sa ok wiec odpada zeby bylo cos z silnikiem wymienie jeszcze kopulke i palec i zobaczymy bo sa lekko porysowane w srodku wtedy sie okaze narazie jakos udalo mi sie przeczyscic i na gazie chodzi dobrze a na benzynie dalej zle wiec zobaczymy a moze jakies inne pomysly.....??
: 25 mar 2011, 06:39
autor: Przemo80b3
Hmm... :roll: No ja na razie nie mam pomysłów, ale zmień kopułkę i palec, tak jak mówisz, może wtedy sprawa się wyjaśni.
: 25 mar 2011, 08:16
autor: Damka250
może być parę przyczyn zmień sobie kopułkę i palec tak jak mówi kolega Przemo80b3 sprawdź też podstawę monowtrysku czy gaźnika w zależności czy masz gaźnik zwykły czy monowtrysk ja miesiąc temu miałem to samo zmieniłem podstawę monowtrysku koszt 45zł i chodzi elegancko a jak jechałem to potrafiła mi nawet szarpać na 2 i 3 biegu
: 25 mar 2011, 09:26
autor: konrad81
damianek1234561 pisze:sciagajac i trzeci i czwarty to nie ma zmian w pracy silnika
Sam sobie odpowiedziales na pytanie, nawet o tym nie wiedzac... Uklad WN do wymiany.
: 25 mar 2011, 10:37
autor: damianek1234561
witam, no i przykra sprawa zmieniona kopulka i palec razem z przewodami i pali na 3 gary a na 4ty nic, tzn iskra jest i na swiecy i na przewodzie ale po zdjeciu przewodu nie ma roznicy w pracy silnika co sie dzieje prosze o wypowiedz bo przez to nie dosc ze trzesie to pali jak smok
dodaje link do filmiku gdzie widac ze nie pali na jeden gar
prosze o wypowiedzi co i jak
: 25 mar 2011, 12:00
autor: konrad81
a swiece wymieniles?
: 25 mar 2011, 12:30
autor: damianek1234561
tak swiece wymienialem wczoraj oczywiscie wszystkie nawet sadzac ze moze jedna nowa jest do kitu to zmienilem na stara i dalej tak samo .......
: 25 mar 2011, 19:55
autor: Przemo80b3
Pisałeś, że na gazie chodzi dobrze, a na benzynie są problemy.
Na gazie normalnie pracuje :?: tak jak powinien, czy źle myślę :roll: :?:
A ja bym był jednak za sprawdzeniem ciśnienia, może w tym 4 tłoku jest dziura :?: :roll:
: 25 mar 2011, 22:36
autor: damianek1234561
chodzi o to ze na lpg nie gasnie a na pb tak o dziwo nagle teraz spadl snieg wiec autko bardzo zimne odpalilem na pb potrzymal ladnie ssanie i potem znowu jak sie rozgrzal zgasl czy moze czujnik temperatury powodowac takie wariacje albo chociaz sama cewka moze jakos wplywac ??
[ Dodano: 2011-03-25, 22:38 ]
i jeszcze dodam ze podczas jazdy na pb odczuwam jakby nagle zaczynal palic na ten ostatni gar bo jest nagly przyplyw mocy na chwile a potem szarpniecie i znowu muli dziwny przypadek moze ktos mial podobnie kiedys?
: 25 mar 2011, 23:27
autor: denzelek
dobrze jak bys mial na podmianke aparat i modul zaplonowy sprawdzil bys czy tu nie lezy przyczyna jak kiedys tak mialem ze kable swiece i kopulke wymienilem a nie bylo poprawy i dopiero po wymianie aparatu wszystko wrocilo do normy
: 26 mar 2011, 06:48
autor: Przemo80b3
I też można spróbować, w miarę możliwości podmienić sprawną cewkę
: 26 mar 2011, 08:10
autor: Damka250
byc moze cewka po rozgrzaniu daje dup......,. :roll:
: 26 mar 2011, 09:10
autor: Thauri
W oryginale z silnikiem 1.6 RN był gaźnik Keihin .Spróbuj podnieść mu obroty tak do ok 1200 na PB i sprawdź czy wtedy tez będzie gasł.Sprawdź tez czy ta świeca/ ,która szwankuje jest mokra.Osobiście sprawdziłbym jeszcze jak podaje pompa paliwa czy przypadkiem nie ma przerw w podawaniu PB.
[ Dodano: 2011-03-26, 09:13 ]
Oczywiście pompa do LPG nie ma nic ale na pb ma wpływ.