[B4 AEB] Błędy Vag
: 26 mar 2011, 18:46
Witam
Nie chce mi się rejestrować na innych forach żeby uzyskać jakiś informacji, po za tym pewnie gorzej tam z pomocą.
Do rzeczy, kasowałem sobie błąd airbag vagiem i natknąłem się na pięć nastepujacych błędów w silniku:
I teraz pytanie, od czego zacząć :?: :shock:
Jest tutaj jakiś błąd z zaworkiem N75, ale u mnie ten zaworek jest 15 dni, kupowałem nowy w ASO.
Co mogę zrobić aby się upewnić że w/w części są na pewno nie sprawne? Sonda, zaworki i przepływka nie należą do tanich części.
Gdzie znajduje się n80?
Turbo dmucha dokładnie 0.33 bara praktycznie w całym zakresie obrotów, żadnych spadków mocy nie czuje, żadnego szarpania czy czegokolwiek innego co mogło by mnie niepokoić, jedyną trochę irytująca rzeczą jest to gdy po długiej jeździe na biegu, na rozgrzanym silniku (tylko) wrzucam luz to obroty spadają gdzieś w okolice 400-600 na moment ( w tym czasie silnik mocno zadrży, jest to czuć) i po chwili wracają na swoje miejsce i jest ok, na biegu jałowym nic takiego nie występuje. Układ dolotowy na pewno jest szczelny, IC też. Może wskaźnik przekłamuje, ale to już ostatnia rzecz która by mogła przyjść mi do głowy. Silnik oleju nie bierze.
Może ktoś juz to przerabiał i może mi coś podpowiedzieć, możliwe ze przez jedną uszkodzoną rzecz inne nie działają poprawnie.
Z góry dzięki i pozdro
EDIT
To co znalazłem :
01247 Zawór kanistra regulatora odpowietrzającego EVAP – N115
00635 Obwód ogrzewania czujnika tlenu – przed konwerterem katalitycznym
01262 Zawór regulacji bypassa przepustnicy do spalin – N75
16486 P0102 Masa lub poziom obwodu przepływu powietrza – niskie wejście
16518 P0134 Obwód czujnika O2 – nie wykryto aktywności (bank 1 czujnik 1)
Nie chce mi się rejestrować na innych forach żeby uzyskać jakiś informacji, po za tym pewnie gorzej tam z pomocą.
Do rzeczy, kasowałem sobie błąd airbag vagiem i natknąłem się na pięć nastepujacych błędów w silniku:
I teraz pytanie, od czego zacząć :?: :shock:
Jest tutaj jakiś błąd z zaworkiem N75, ale u mnie ten zaworek jest 15 dni, kupowałem nowy w ASO.
Co mogę zrobić aby się upewnić że w/w części są na pewno nie sprawne? Sonda, zaworki i przepływka nie należą do tanich części.
Gdzie znajduje się n80?
Turbo dmucha dokładnie 0.33 bara praktycznie w całym zakresie obrotów, żadnych spadków mocy nie czuje, żadnego szarpania czy czegokolwiek innego co mogło by mnie niepokoić, jedyną trochę irytująca rzeczą jest to gdy po długiej jeździe na biegu, na rozgrzanym silniku (tylko) wrzucam luz to obroty spadają gdzieś w okolice 400-600 na moment ( w tym czasie silnik mocno zadrży, jest to czuć) i po chwili wracają na swoje miejsce i jest ok, na biegu jałowym nic takiego nie występuje. Układ dolotowy na pewno jest szczelny, IC też. Może wskaźnik przekłamuje, ale to już ostatnia rzecz która by mogła przyjść mi do głowy. Silnik oleju nie bierze.
Może ktoś juz to przerabiał i może mi coś podpowiedzieć, możliwe ze przez jedną uszkodzoną rzecz inne nie działają poprawnie.
Z góry dzięki i pozdro
EDIT
To co znalazłem :
01247 Zawór kanistra regulatora odpowietrzającego EVAP – N115
00635 Obwód ogrzewania czujnika tlenu – przed konwerterem katalitycznym
01262 Zawór regulacji bypassa przepustnicy do spalin – N75
16486 P0102 Masa lub poziom obwodu przepływu powietrza – niskie wejście
16518 P0134 Obwód czujnika O2 – nie wykryto aktywności (bank 1 czujnik 1)