Witam..
Dzisaj sobie troszke czyscilem silnik i patrze i obok tej kopulki jest takie metalowe cos z takim wyjsciem jakims i nie ma tam podlaczone zadnego wezyka ?
mam tu zdjecie jakeis z google i pokazane gdzie to mniej wiecej jest
: 05 kwie 2011, 20:47
autor: Przemo80b3
Witam. Ale na tym zdjeciu nic nie widać, no chyba, że ten element przysłania przewód od serwa
Powinno być podłączone do wyjścia na zaworku zwrotnym serwa hamulców.
: 05 kwie 2011, 23:29
autor: Audi88
brr. a mozesz mi to dokladnie na jakims zdjeciu pokazac ?
i czy jest on wgl potrzebny ? bo chodzi tak samo caly czas samochod
: 05 kwie 2011, 23:53
autor: Audi 80 Polska
W załączniku masz zaznaczone, jeśli ktoś ustawił zapłon bez podłączonego tego przyspieszacza to po podłączeniu trzeba będzie ustawić go od nowa.
Czy potrzebny... Po coś go w końcu tam dawali.
Sprawdź czy jest szczelny i czy porusza się dźwigienka wewnątrz. Zrobisz jedno i drugie zdejmując kopułkę, palec i osłonkę. Zasysając powietrze z tego regulatora będziesz czuł czy jest szczelny i będzie widać jak się porusza mechanizm w aparacie zapłonowym.
: 06 kwie 2011, 15:15
autor: Audi88
kurde... prosze tutaj moje zdjecia i gdzie to podlaczyc bo nie widze ; /
Czy musze zdjac ta pokrywe filtra ? to tasm gdzies na dole ?
w 1.8 JN idzie to cieniutkim wezykiem prosto od kolektora ssacego. W 1.8 PM jest podobnie, wiec w twoim tez pewnie cos takiego powinno miec zastosowanie. Ale jak kolega wyzej pisal mozna to podlaczyc pod zaslepione wyjscia z zaworka zwrotnego zamontowanego na przewodzie wchodzacym w serwo. Tzn dla ulatwienia tego duzego czarnego okraglego przy do ktorego jest zamocowana pompa hamulca:)) 8-)
: 06 kwie 2011, 15:51
autor: Audi 80 Polska
smiglo pisze:w 1.8 JN idzie to cieniutkim wezykiem prosto od kolektora ssacego. W 1.8 PM jest podobnie, wiec w twoim tez pewnie cos takiego powinno miec zastosowanie.
W gaźnikowych idzie właśnie do tego zaworu bo tak miałem w swoim gaźnikowym B3 na pierburgu oraz sprawdziłem w książce.
Audi88, zaznaczyłem Ci na twoim zdjęciu gdzie to jest. tam powinien być przynajmniej jeden króciec na cienki wężyk.
: 06 kwie 2011, 15:51
autor: Audi88
bylem zobaczyc i jest tam jakies kolanko z dwoma tez takimi cypelkami i do dwoch cos jest podlaczone juz
: 06 kwie 2011, 16:00
autor: Audi 80 Polska
Auto masz z 1988 roku a w tym roku zmieniono gaźnik z keihina I na Keihin II. A w jedynce jest podłączony do jednego z tych przewodów przy użyciu trójnika. Jest to w niebieskiej książce Obsługa i naprawa Audi 80 na stronie 134.
: 06 kwie 2011, 16:05
autor: Audi88
to kurcze odlaczyc ten jeden i podlaczyc z ten Regulator podciśnieniowy aparatu zapłonowego ?
te dwa wezyki ktore sa do niego podlaczone ida gdzies z pod filtra
: 06 kwie 2011, 17:01
autor: Audi 80 Polska
Zobacz czy pod filtrem na którymś z tych przewodów niema trójnika bo jak coś odłączysz to gaźnik może nie działać właściwie.
: 06 kwie 2011, 17:32
autor: Audi88
wyjelem ten filtr powietrza i tak sa podlaczone te wezyki .
ten co idzie do filtra powietrza to podlaczony jest do dziurek w podstawie tej obudowy
a drugi do tego zielonego zbiorniczka
zapomnialem zobaczyc czy ten u gory leci do tego zielonego czy na odwrot ; /