Strona 1 z 3
[ B3 1.8 ] nie ma sily
: 05 kwie 2011, 21:33
autor: Nyga69xd
Od 3 biegu audi wchodzi max na 4200 obrotów i nie chce się wkręcić na wyższe obroty ?? ma ktoś jakiś plan na to [/code]
: 06 kwie 2011, 09:13
autor: Rychu82
a ciśnienie przez uszczelke pod głowicą Ci nie ucieka?
silnik chodzi równo?
Jakiś innych objawów nie zauważyłeś?
: 06 kwie 2011, 10:20
autor: Thauri
Napisz jaki masz silnik/symbol/ ,układ zasilania paliwa
: 06 kwie 2011, 11:52
autor: Nyga69xd
jak chodzi na wolnych obrotach to jak by strzelala ale bardzo cicho tak jak by na kturyms gaze sie przydlawila ale swiece mam nowe przewody wn nowe a silnik 1.8s 90 koni na gazniku
: 06 kwie 2011, 16:29
autor: Rychu82
to sprawdz ciśnienie na tłokach bo jak jest iskra i miesznka w cylindrze to reakcja musi być <ok>
: 06 kwie 2011, 16:34
autor: DjDeX
ciśnienia tak sam nie zmierzy chyba że ma sprzęt do tego a wątpię bo trochę to kosztuje
: 06 kwie 2011, 16:40
autor: Nyga69xd
akurat się składa ze kolega ma do tego sprzęt podjadę dzisiaj i się zorientuje co i jak
: 06 kwie 2011, 16:49
autor: DjDeX
wiesz jak się sprawdza ciśnienie ;P? głupie pytanie
: 06 kwie 2011, 19:06
autor: Rychu82
DjDeX, najprostrze użądzenie na allegro kosztuje ok.30-40zł za lepszy w walizeczce z szescioma końcówkami kosztuje ok 80zeta z wysyłką
na zgaszonym silniku wykręcasz jedną świecę i wkręcasz w jej miejsce przyżąd, zakręcasz motorem ale jak odpali to odrazu gaś(tu może się ktoś oburzyć że robi się tak zeby nie odpalił ale tak naprawde to nic się nie dzieje jak na chwile odali,tylko trzeba odrazu gacić0.
Oczywiście potrzebne do tego są dwie osoby. Chyba że masz manometr z pamięcią
: 06 kwie 2011, 22:59
autor: Nyga69xd
akurat wiem jak to się robi a żeby nie odpalił można zdjąć fajki ze świec xD pppp
: 06 kwie 2011, 23:42
autor: Rychu82
Djdex pytał
Jak pisałem można na róóżne sposoby, ale jak ściągniesz fajki to paliwo i tak będzie podawane do cylindrów i sprężane.
: 10 kwie 2011, 10:43
autor: Nyga69xd
puki co zrzuciłem głowicę zawory w porządku muszę ja do planowania zawieść a nie mogę odkręcić tych małych szpilek od pokrywy klawiatury ;( w poniedziałek zawieść bo od strony kolektorów był wyciek delikatny
: 10 kwie 2011, 10:56
autor: GerB3
Z głowicą sie bardzo pospieszyłeś. Trzeba było sprawdzić ustawienie zapłonu, miałem już kilka razy ze śruba od aparatu popuszczała i zapłon opóźniał się o kilka stopni - na 2ce nie mogłem rozpędzić się do 80-90km/h, auto miało ogromnego muła. Dałem nową śrubę, lekko przyspieszyłem zapłon ale na słuch i wyczucie bo w takich starych autach szkoda tego ustawiac na lampę, i śmiga lepiej od serii.
: 10 kwie 2011, 21:11
autor: grzesiu88
GerB3 pisze:Z głowicą sie bardzo pospieszyłeś. Trzeba było sprawdzić ustawienie zapłonu, miałem już kilka razy ze śruba od aparatu popuszczała i zapłon opóźniał się o kilka stopni - na 2ce nie mogłem rozpędzić się do 80-90km/h, auto miało ogromnego muła. Dałem nową śrubę, lekko przyspieszyłem zapłon ale na słuch i wyczucie bo w takich starych autach szkoda tego ustawiac na lampę, i śmiga lepiej od serii.
W PM trochę ciężko ustawić na słuch, bo na wolnych zapłon jest zwolniony, a po dodaniu gazu podciśnienie dodatkowo przyśpiesza zapłon. Chyba, że dałeś napięcie na zaworek od podciśnienia, żeby przyśpieszało i wtedy na wolnych na słuch. Na allegro jest lampka strobo za grosze.
: 10 kwie 2011, 21:43
autor: GerB3
grzesiu88 pisze:Chyba, że dałeś napięcie na zaworek od podciśnienia
Wiem, ale nie ruszałem nic z tym zaworkiem, da się ustawić po dźwięku silnika ale to trzeba wyczuć, dokreciłem śrubę od aparatu później jazda testowa i było ok. Silnik chodzi bardzo dobrze, mało pali, poprzednio miałem ustawiane kilka razy na lampę przez różnych mechaników i nie pasowała mi charakterystyka silnika, teraz jest ok.