Strona 1 z 1
[80 B3 PM 1.8s] Głowica??
: 05 kwie 2011, 22:36
autor: kapeq
Witam wszystkich mam pytanie czy jeżeli samochód ciężko odpala i po odpaleniu mocno dymi na biało a po kilku minutach po odtworzeniu maski leci biały dym w okolicach kolektora wydechowego to pęknięta głowica ?? Tak dla pewności pytam ?? ewentualnie jakie są objawy ?
: 06 kwie 2011, 15:11
autor: swir91
nie koniecznie peknieta głowica.. mogla Pojsc uszczelka pod Głowica .. a po jakim czasie Ci sie gotuje ?;> i czy widzisz jakies ubytki ppluny chlodniczego badz oleju?
A objawy to .. Gotujacy sie po dosc krotkim czasie plyn chlodzacy ubutek pluny chlodzacego .. badz oleju.. po drugie mozesz zobaczyc ewentualnie drobinki oleju w plynie chlodzacym badz plyn chlodzacy w oleju .. bedzie sie robil tak jak by taki kisiel gdy wyjmiesz bagnet powinno byc to widac.. ewentualnie czy wiesz moze kiedy przedtem miales wymiane uszczelki pod glowica i czy nie mialo to miejsca zbyt wiele razy bo glowica tez juz moze byc do wymiany no to tyle ...
: 07 kwie 2011, 02:52
autor: kapeq
To jest tak że samochod dlugo nie byl uzywany i byl troche zaniedbany stal cała zime i przed zima zapomnialem spuscic wode z ukladu wy wysadzilo broki ale ostatnio wstawilem nowe i postanowilem ze odpale go no i odpalilem zacza mocno kopcic przejechalem sie kawalek tak okolo 400 m i zgasilem otwieram maske a tu bialy dym z okolic kolektora wydechowego ;/
: 07 kwie 2011, 19:35
autor: Przemo80b3
Może tak być, że pękła głowica, pewnie w okolicach kolektora dolotowego. Stamtąd płyn ucieka na kolektor wydechowy i stąd ten biały dym z pod maski.
: 07 kwie 2011, 23:56
autor: kapeq
ehh jak dzisiaj sie przyjzalem to nawet olej jest na kolektorze wydoechowym
: 08 kwie 2011, 20:57
autor: Przemo80b3
O ile to nie z pękniętej głowicy, to sprawdź, może cieknie z uszczelki pokrywy zaworów
Z tego miejsca często sączy się olej
: 10 kwie 2011, 10:16
autor: piotrpiter
na bank uszczelka ja miałem identycznie tylko uszczelka była niby nowa tylko poprzedni własciciel z powodu braku ori wsadził cos podobnego i podocinał otwory....niewszystkie ,silnik dosłownie wariował kopcił dymił parował a nawet gotował.2 dni roboty i po kłopocie
: 12 kwie 2011, 11:50
autor: davidpolska
a możecie zapodac fotki gdzie znajduje się uczelka kolkektora dolotowego a gdzie wylotowego???