Strona 1 z 1
[B3 2,0 AAD] problem z zapalaniem
: 20 kwie 2011, 21:10
autor: quattromtm
Witam.
Mam problem z zapalaniem, rano zapala dobrze lecz po pracy musze długo kręcic aż po mału wejdzie na obroty i gdy jest silnik gorący i postoi około 15 minut to zapali i zgasnie od razu i tak 2 razy a za 3 razem załapie poszarpie (poprzerywa) i sie ustabilizuje, jak zgasze i zapale od razu to jest OK.
Co może byc przyczyną? Dodam, że czasami silnik jest jakby lekko słabszy a czasami wciska w fotel jak nigdy?
Nie posiadam gazu i nigdy nie było! Sama benzyna!
: 20 kwie 2011, 23:35
autor: pawelrybak15
Nie znam się zbytnio na benzynach, ale może po prostu zapowietrza Ci się układ paliwowy ? Tylko że wtedy problem by był także rano gdy silnik jest zimny :roll:
Albo masz gdzieś jakąś nieszczelność w układzie paliwowym i na zimnym silniku nie jest ona na tyle duża żeby układ się zapowietrzał, z kolei przy wygrzanym na skutek dylatacji zwiększa się i wtedy dostaje się gdzieś powietrze ? Sprawdź to, możliwe że to jest przyczyna.
: 21 kwie 2011, 00:03
autor: quattromtm
przy ciezkim odpalaniu czuc benzyne w srodku
: 21 kwie 2011, 09:22
autor: Key100l
Kolego w pełni mechaniczny wtrysk czyli kłopoty;-) Do sprawdzenia przepływka czujnik temperatury dla sterownika i dodatkowy wtrysk paliwa bo tu chyba jest problem;-) Pewnie Ci leje paliwo i furka Ci Sie zalewa... Jak jest jakiś błąd to mnie poprawcie:d
: 21 kwie 2011, 10:49
autor: pawelrybak15
Mechaniczny wielopunkt i zapach benzyny czuć? Ty nie czekaj na nic, tylko poszukaj nieszczelności i szybko ją usuń, szczególnie niebezpieczna jest nieszczelnośc po stronie wysokiego ciśnienia, grozi ona pożarem który może nie dać się ugasić :!:
Dla świętego spokoju wymieniłbym wszystkie przewody paliwowe wysokiego ciśnienia, sprawdził przewody paliwowe idące od silnika do zbiornika paliwa, a następnie sprawdził ten wtrysk rozruchowy o którym pisał kolega powyżej. Póki nie upewnisz się że po stronie wysokiego ciśnienia jest wszystko OK nie używaj samochodu, bo możesz go w głupi sposób stracić
: 21 kwie 2011, 16:55
autor: quattromtm
przewody sa suche, sprawdze jeszcze wtryskiwacz rozruchowy.
zapach paliwa czuc tylko przy odpalaniu
a jezdzic musze i robie sporo kilometrów