Strona 1 z 1

[B3/B4 2.3 NG] Przeplwka strzaly w dolot

: 09 lip 2007, 21:03
autor: Adi 2.3
Jestem nowym uzytkownikiem na waszym forum i prosil bym o kilka porad na temat wtrysku mechanicznego. Obiawy pojawiaja sie przy sporej wilgoci autko nie pali na wszystkich garach :-( (przewody, swiece itd. wymienione) obroty potrafia spasc do jakis 200 obr/min? po jakiejs chwili wszysko wraca do normy ( jakies 5 min.) Prosze o jakas pomoc w czym lezy przyczyna?

: 09 lip 2007, 22:51
autor: misiek440
ja bym zaczął od sprawdzenia jeszcze aparatu zapłonowego

: 09 lip 2007, 22:54
autor: Doc
w NG foxbat prawdę Ci powie.

: 09 lip 2007, 23:08
autor: foxbat
zacznij od wybłyskania testerem kodów migowych - do NG nie podepniesz kompa tylko właśnie tester. możliwe że gdzieś w instalacji elektrycznej masz zwarcie do masy które objawia się tylko "na mokro". przejrzyj styki wszystkich czujników i elementów wykonawczych układu sterującego silnikiem...

szczególną uwage zwróć na 2-pinowy czujnik temperatury i działanie tzw."silniczka krokowego"


jeszcze niech KorNoLio i Byk coś dorzucą....

: 10 lip 2007, 09:10
autor: wolq
Stawiam na kopułkę pewnie łapie wilgoć i iskra głupieje

: 10 lip 2007, 21:27
autor: Adi 2.3
Kopulka jest new palec tez dzisiaj pryskalem woda po kablach, kopulce, i cewce i bylo ok
problem pojawil sie przy regulatorze cisnienia paliwa rano bylo znowu zle wypiolem pina i sie poprawilo!! zobaczymy na jak dlugo??
Silniczek krokowy jest ok
przeczyszczony i dziala

: 10 lip 2007, 21:38
autor: PABLO
Adi 2.3 pisze:Obiawy pojawiaja sie przy sporej wilgoci autko nie pali na wszystkich garach :-(
Może któryś wtryskiwacz się zacina i nie łapie odrazu jak odpalasz...?

: 10 lip 2007, 21:48
autor: Adi 2.3
Zaraz po odpaleniu jest ok pochodzi sobie jakis czas i wtedy dopiero zaczyna sie jazda brak reakcji na pedel gazu nawet jak papuje to czasami sie nie wkreca tak jakby sie zaplon przestawil. A po pewnym czasie wraca do zywych!!!! i to jest dla mnie bardzo ..(cenzura).. bo albo cos dziala albo nie!!

: 10 lip 2007, 21:53
autor: PABLO
To może pojedź na ustawienie składu mieszanki benzyny. Kiedyś miałem tak u siebie że nie chciał wchodzić w obroty większe niż 3000. Regulacja składu mieszanki pomogła

: 10 lip 2007, 22:22
autor: Adi 2.3
Na regulacje pojade jak zrobie sobie glowice. Jak na razie latam na glowce ktor jest juz na wykonczeniu ale pracuje nad druga ktora nie bedzie juz seryjna :-D bedzie jak nowa stary bedzie tylko odlew a jak juz to zrobie to bede musial to wszystko zgrac ze soba

: 10 lip 2007, 23:44
autor: jarekr
Adi 2.3 pisze:obroty potrafia spasc do jakis 200 obr/min
To chyba nie tak drastyczny spadek obrotów, tylko obrotomierz przekłamuje, jak motor nie chodzi na wszystkich garkach... Fizycznie chyba by nie dał rady tak wolno chodzić... Tak mi się zdaje... :)

: 11 lip 2007, 22:57
autor: Kornel
Zajrzałbym jeszcze do czujnika halla czy nie jest właśnie wilgotny albo luźny, ustawienie zapłonu też jest istotne, mieszanka także. I jeżeli masz głowicę do roboty, to dobrze było by znać jakie masz ciśnienie sprężania. Ciekawy jestem czy w czasie tej nieprawidłowej pracy na wszystkich świecach jest iskra. Możesz spróbować ściągać kable ze świecy i słuchać czy podczas gdy jest on zdjęty silnik będzie pracował jeszcze gorzej.

Możliwe, że cos jest nie tak z wtryskiwaczem rozruchowym i podaje przez zły okres czasu paliwo. Tak jak pisze foxbat czujnik 2- pinowy też do sprawdzenia.

Trudno jest coś powiedzieć jeżeli nie ma się samochodu przed oczami.

: 15 lip 2007, 16:10
autor: Adi 2.3
Dzieki panowie za sugestje problem sie rozwiazal sam!!
pada pompa paliwa zawiesza sie i nie podaje paliwka
wymienie ja i powinno byc juz OK