Strona 1 z 1
[B3 1.8 DZ] Szarpie, muli, przerywa...
: 23 maja 2011, 22:00
autor: fanatix
Silnik:
1.8E oznaczenie DZ na pełnym wtrysku ze zdemontowaną kuchenką
Opis problemu:
Wszystko zaczęło się po tym jak spadła wtyczka z aparatu zapłonowego, ta od czujnika halla. Wtedy strzelił też w wydech z LPG, aktualnie instalacja jest zdemontowana, bo muszę dojść do ładu najpierw z benzyną. Teraz jakby nie dopalał, coś jak wypadanie zapłonów. Niezależnie od tego czy silnik jest ciepły czy zimny po odpaleniu i przejechaniu kawałka silnik zaczyna szarpać, zrywać a'la żabie skoczki w zakresie 900-2000rpm. Po jakimś czasie wszystko ustaje aż do ponownego zgaszenia i odpalenia silnika. Dodatkowo motorek nie ma swojej mocy, straszny muł
Co zrobiłem/ wymieniłem:
świece, przewody WN, kopułkę, palec, moduł, cewke, czujnik halotronowy
Co jeszcze zrobić?
???
: 24 maja 2011, 08:42
autor: bloku
Sprawdziłbym szczelność dolotu, przpeływkę (płytkę spiętrzającą skoro był strzał gazu - mogła spaść z głowiczki lub się zakelszcza stąd poszarpywania). Jak to nic nie będzie sprawdź prąd wychodzący z modułu do rozdzielacza - może jest za słaby?!
: 24 maja 2011, 18:53
autor: karol89
Polecam sprawdzić tarczę spiętrzającą przepływomierza, po strzale mogła się skrzywić i dlatego się zawiesza, następnie przepatrzeć przewody od podciśnień dochodzące do aparatu zapłonowego.
: 24 maja 2011, 22:14
autor: fanatix
posprawdzałem klape spiętrzającą przepływomierza nie zacina się, ani nie jest poogięta chodzi leciutko ,podciśnienia też wszystko wygląda dobrze , pomierzyłem też napięcie na wtyczce halla zewnętrzne piny wynosi ok 11.1 V troche się zmienia nie wiem dokładnie czy tak ma być
: 25 cze 2011, 10:07
autor: maxbrutus92
karol89, Witam mam takie same audi z tym silnikiem JN mam problem z benzyną jesteą w stanie mi pomóc
: 28 cze 2011, 13:34
autor: maniek1979
witam kolegow mam ten sam problem co kolega( fanatix) i i tak samo sie zachowuje
: 29 cze 2011, 18:35
autor: karol89
maxbrutus92 pisze:karol89, Witam mam takie same audi z tym silnikiem JN mam problem z benzyną jesteą w stanie mi pomóc
Napisz dokładnie o co chodzi?
: 06 lip 2011, 17:17
autor: maniek1979
witam kolegow mam taki problem z audiczka ze podczas jazdy dusi sie dlawi czy to zimny czy cieply silnik a jak sie zagrzeje to juz nawet metra nie pojedzie sie(siece dobre przewody,zaplon ustawiany pompa paliwa nowa) podlanczalem pod kompa i jest wszystko oki. i teraz jest u trzzeciego mechanika i rece zorklada bo nie wie co jeje jest. POMOCY CHŁOPAKI
: 07 lip 2011, 00:39
autor: kroliqster
maniek1979 pisze:witam kolegow mam taki problem z audiczka ze podczas jazdy dusi sie dlawi czy to zimny czy cieply silnik a jak sie zagrzeje to juz nawet metra nie pojedzie sie(siece dobre przewody,zaplon ustawiany pompa paliwa nowa) podlanczalem pod kompa i jest wszystko oki. i teraz jest u trzzeciego mechanika i rece zorklada bo nie wie co jeje jest. POMOCY CHŁOPAKI
jaki silnik?
: 07 lip 2011, 17:52
autor: maniek1979
2.0l 16v 137k
: 08 lip 2011, 00:43
autor: kroliqster
kopulka palec czujnik halla czyli aparat zaplonowy a wlasciwie jego elementy ktore sie wymienia co jakis czas zacznij od tego i lib dolot powietrza
: 08 lip 2011, 15:41
autor: maniek1979
kopulka palec czujnik halla sa sprawne pierwszy mechanik mi to sprawdzal bo tam byl palec rozwalony i wymienil na nowy i ustawil zaplon, ale posprawdzam sam jak zabiore auto od mechanika wielkie dzieki pozdrawiam.A powiedzz mi dlaczego pompa paliwa glosno chodzi slychac buczenie glosne
: 30 sie 2013, 22:44
autor: wujo1
sorki za odgrzanie kotleta ale ...
panowie spotkał się już ktoś z takim czymś: kumpel ma b2 silnik 1,8 DZ też zdemontował gaz i od razu wymienił przepławkę która nigdy nie widziała gazu i było wszystko git po X czasie pojawił się problem że nie chciała pracować na wszystkich cylindrach przerywa ale tylko do 3 tyś obrotów powyżej pracuje normalnie i nie ważne czy silnik jest nagrzany czy zimny to tak czy siak przerywa , wymienił palec kopułkę przewody świece wsio z najwyższej półki ale problem nie ustąpił sprawdzał wtryskiwacze ale są git , nieraz jak ją przeciągnie do wysokich obrotów to potrafi nieraz normalnie się wkręcić na obroty ale zaraz problem znów powraca :roll: