Strona 1 z 1

[80 B3 1.8 PM]Silnik krokowy

: 08 sty 2007, 07:56
autor: bandzior
Więc od początku:
Kiedyś oddałem autko do "mechanika" i stwierdził że przyda mu się silnik krokowy :evil: więc sobie go pożyczył ja dowiedziałem się o tym po miesiącu i niestety nie było już po co tam jechać i w ten oto sposób jeździłem do soboty bez tego silnika.
Kupiłem używany zamontowałem i teraz zaczynają się schody:
Komputer steruje nim ale ustala wolne obroty na poziomie ok 1500 -1800, to wydaje mi się troche za dużo. Co może być przyczyną??
Może czujnik temp. silnika?? Czy ktoś wie jak go sprawdzić??
Prosze o pomoc.

: 08 sty 2007, 08:40
autor: Organista18
Może poprostu przykręć śrubę od obrotów!
Czujnik temp. silnika, mógłby to być. Podaje zła informacje do komputera i .....
No ale nie jestem pewien. Ja ten problem miałem w Golfie, wyieniałem tam wszystko.....dosłownie. I nic. Tylko, że mi jeszcze do tego obroty falowały! 8-)

: 10 sty 2007, 08:35
autor: bandzior
Poradziłem sobie z tym złośliwcem.
Miałem wetknięty bezpiecznik w przekaźnik pompy i to była przyczyna.
:roll:

: 13 sty 2007, 15:55
autor: goldwinger
przepraszam że się wtrące ale w PM nie ma krokowego tylko jest nastawnik przepustnicy a co do problemu z wolnymi obrotami to wyregulować należy wyłącznik biegu jałowego

: 15 sty 2007, 08:14
autor: bandzior
A jak tego dokonać??

: 15 sty 2007, 13:54
autor: goldwinger
wypinasz wtyk przy wtrystku (czarna wtyka) do dwóch górnych pinów podłączasz 6V (+do górnego pinu) wtedy popychacz cofnie się do końca później do dolnych pinów podłączasz omomierz i śrubą regulacyjną na imbus regulujesz tak aby przy wsuniętym szczelinomierzu 0,5 mm włącznik powinien być zamknięty a przy wyjętym otwarty i ot cała filozofia