Audi 80 [b3 1.8 RU +Lpg R4 gaźnik ] uszkodzona głowica ?
: 13 sie 2011, 13:24
Witam . Mam problem z moją 80 którą kupiłem kilka dni temu .
A mianowicie z jej odpaleniem ;/ Tydzień temu prawie cały dzień audi bardzo ładnie chodziło odpalało od pierwszego przekręcenia kluczyka , aż tu nagle ... Próbuje odpalić a ona cos nie chętnie odpalała ale po chwili odpaliła . Podjechałem na cpn i tu zaczyna się cały problem stoją w kolejce Audi zaczeło wariować . Spadła z obrotów , w ogóle nie chciała się wkręcić powyżej 3 tys , strzeliła parę razy z tłumika , zgasiłem zalałem benzynę i od tamtej pory nie mogę jej odpalić . Pózniej okazało się , ze przestawił się zapłon . Mimo ponownego ustawienia nie pali ! A i mam pytanie do was , czy jak zawory są w pozycji dolnej czy tłoki powinny się o nie blokować ? czy jest tam jakiś "bezpieczny dystans" . I co może być przyczyna tej awarii ?
Z góry dziękuje za odpowiedzi
A mianowicie z jej odpaleniem ;/ Tydzień temu prawie cały dzień audi bardzo ładnie chodziło odpalało od pierwszego przekręcenia kluczyka , aż tu nagle ... Próbuje odpalić a ona cos nie chętnie odpalała ale po chwili odpaliła . Podjechałem na cpn i tu zaczyna się cały problem stoją w kolejce Audi zaczeło wariować . Spadła z obrotów , w ogóle nie chciała się wkręcić powyżej 3 tys , strzeliła parę razy z tłumika , zgasiłem zalałem benzynę i od tamtej pory nie mogę jej odpalić . Pózniej okazało się , ze przestawił się zapłon . Mimo ponownego ustawienia nie pali ! A i mam pytanie do was , czy jak zawory są w pozycji dolnej czy tłoki powinny się o nie blokować ? czy jest tam jakiś "bezpieczny dystans" . I co może być przyczyna tej awarii ?
Z góry dziękuje za odpowiedzi