[Coupe 91r 2.0 AAD] Problem parchanie na bp
: 29 sie 2011, 18:44
Witam jestem tu nowy nie dawno kupilem Audi Coupe z 91r+lpg bylo troszke przy niej do zrobienia aktualnie przyszedl czas na silnik bo juz nie daje rady choc jestem mechanikiem ale przy tym wtrysku wysiadam,mam kilka pytan mianowicie,
1.Mogl by mi ktos powiedziec po zdjeciu jakie jest oznaczenie tego silnika napewno jest to 2.0 (fota ponizej) wydaje mi sie ze AAD ale moge sie mylic nieststy z bloku nie da sie go odczytac.
2.Macie moze jakis trick na ustawienie rozdzielacza paliwa?? auto strasznie mi parha w dolnych zakresach obrotow i kopci na hmm prawie bialo dodam ze ani oleju ani plynu chlodniczego mi nie ubywa ale od 3tys/rpm kreci juz normalnie ale dalej kopci swiece przewody filtry wymienione,zaplon ustawiony na lampe 16stopni nowy rozrzad dobrze ustawiony rozkrecilem tez rozdzielacz ale oringi tez w dobrym stanie ze wszystkich wyjsc podaje paliwo przepustnica wyczyszczona na glanc (dodam ze przy kreceniu srobka regulacji powietrza i paliwa nic sie nie dzeje jedynie jak ja skrece lub odkrece na maxa jest roznica ale prawie zadna wydaje mi sie ze powinno to byc bardziej czule) dodam ze na lpg ladnie wkreca sie na obroty bez kaslania a na paliwie strasznie sie ksztusi ja juz zalamuje rece ale moze ktos z forum wie co to za przypadlosc. Z gory dziekuje za jaka kolwiek pomoc i pozdrawiam
1.Mogl by mi ktos powiedziec po zdjeciu jakie jest oznaczenie tego silnika napewno jest to 2.0 (fota ponizej) wydaje mi sie ze AAD ale moge sie mylic nieststy z bloku nie da sie go odczytac.
2.Macie moze jakis trick na ustawienie rozdzielacza paliwa?? auto strasznie mi parha w dolnych zakresach obrotow i kopci na hmm prawie bialo dodam ze ani oleju ani plynu chlodniczego mi nie ubywa ale od 3tys/rpm kreci juz normalnie ale dalej kopci swiece przewody filtry wymienione,zaplon ustawiony na lampe 16stopni nowy rozrzad dobrze ustawiony rozkrecilem tez rozdzielacz ale oringi tez w dobrym stanie ze wszystkich wyjsc podaje paliwo przepustnica wyczyszczona na glanc (dodam ze przy kreceniu srobka regulacji powietrza i paliwa nic sie nie dzeje jedynie jak ja skrece lub odkrece na maxa jest roznica ale prawie zadna wydaje mi sie ze powinno to byc bardziej czule) dodam ze na lpg ladnie wkreca sie na obroty bez kaslania a na paliwie strasznie sie ksztusi ja juz zalamuje rece ale moze ktos z forum wie co to za przypadlosc. Z gory dziekuje za jaka kolwiek pomoc i pozdrawiam