Strona 1 z 1
[80 B4 2.0 8v 90KM ABT ] Szapanie
: 11 wrz 2011, 22:30
autor: ctxplan
Witam posiadam audi na mono-wtrysku i problem mam taki gdy jadę , stała prędkością i zdejmę nogę z gazu auto zaczyna automatycznie szarpać. Drugi problem to gdy jadę 70 km/h to zaczyna szarpać i pedał gazu wchodzi sam w podłogę. Proszę rade. Auto nie posiada gazu. Takie dławienie
: 12 wrz 2011, 09:29
autor: art_
Witam, miałem coś podobnego ale: do tego auto miałem lekko mułowate i potrafiło właśnie tak kichać nawet jak przyspieszałem, sprawdziłem pompę paliwa + świece ( założyłem nówki) + kabelki do świec. Tyle że nie miałem tak jak Ty że mi falowały obroty. W końcu wymieniłem cały mono-wtrysk i problemy znikły
przypuszczam że tam walnięty był potencjometr przepustnicy, ale nie chciało mi się bawić w jego przekładanie i założyłem kompletny nowy (używany).
Pozdrawiam
art
: 12 wrz 2011, 09:40
autor: ctxplan
Witam wtrysk wymieniłem na inny i problem dalej ten sam pompka paliwa jest sprawna nowe i przewody + świece nowy hall
: 12 wrz 2011, 10:50
autor: art_
Ja Ci nie pomogę bo się nie znam
tylko opisałem moje perypetie
anyway czujnika halla chyba nie trzeba była wymieniać, bo z tego co wyczytałem, gdyby był zepsuty to auto w ogóle by nie zapaliło.
: 12 wrz 2011, 21:05
autor: karolas123
Jesli to mono na 6 pinowym silniczku krokowym, to własnie on jest winien, ale zeby to sprawdzic to musisz miec idealnie ustawiony TPS.
: 13 wrz 2011, 08:21
autor: ctxplan
Tak 6 pin mam ale TPS ustawiałem sam miernikiem przy cofniętym silniczku krokowym na 0,25 jak sprawdzić silniczek krokowy można ??
: 13 wrz 2011, 12:45
autor: karolas123
najlepiej vagiem zrobić test wyjsc llub adaptacje, a jak nie masz to do pierwszego i ostatnioego pinu bateryjka 4,5v. Jednak najczesciej winien jest czujnik hallotronowy który jest w drofku a tego nie sprawdzisz
: 13 wrz 2011, 23:49
autor: widmo
sprawdź ścieżki na TPS. Często jak są wytarte autem szarpie i mogą falować obroty.
TPS steruje krokowcem wiec przy uszkodzonym TPS można błędnie ziagnozować uszkodzenie krokowca.
poszukaj w dziale warsztat o występowaniu błędu 518 i sposobie adaptacji krokowca.
: 15 wrz 2011, 23:19
autor: ctxplan
Witam widmo masz racje ze to wina ts bo po jego wymianie zaczęło się tak dziać może powiesz jak go ustawić dobrze , pozdrawiam