Strona 1 z 1

1.6 B3 Zerwany pasek

: 15 wrz 2011, 23:40
autor: Artus
Witam mam problem . Wczoraj jak jechałem do pracy , zerwał mi się pasek (alternator, pompa wody). Nie wiem nawet jak zabrać się do wymiany,poza tym wyciekł mi cały płyn chłodniczy ze zbiornika. silnik pracuje normalnie. Jak wymienić ten pasek czy trzeba ścigać zderzak. I czy silnik się nie przegrzał?. Poradźcie mi coś na te tematy.

: 16 wrz 2011, 12:23
autor: LUKASZdiy
jak zadajesz takie pytania oddaj saochod do mechanika

: 16 wrz 2011, 12:43
autor: kojak85
Długo jechałeś na zerwanym pasku? Nie zagotowałeś płynu? Jeżeli nie to którędy Ci wyciekł? Jak chcesz wymienić pasek to najpierw kup nowy. Potem otwórz maskę i zdejmij osłonę silnika - dolną, tzw podłogę. W B3 naciąg był chyba przy pomocy alternatora a ten jest u góry więc może bez zdejmowania podłogi się obejdzie. Poluzuj alternator, zdejmij pasek i załóż nowy.

: 17 wrz 2011, 10:52
autor: Kokolino
_uwaga

: 21 wrz 2011, 17:47
autor: kolczu
Przeciez pasek mozna wymienic od gory... Nie trzeba ladowac sie pod auto ;)

: 21 wrz 2011, 17:51
autor: dr.lolek
tak jak wyzej alternator poluzowac zalozyc pasek napiac i gitara wszystko z z gory i ze dwa klucze moze nawet jeden starczy

: 21 wrz 2011, 18:43
autor: Audi Sport
dr.lolek, kolczu, tak, pod warunkiem jeśli nie ma wspomagania, jak jest to trzeba zrzucać pasek od wspomy, a to bez dojścia od spodu auta się nie uda.

: 24 wrz 2011, 15:24
autor: kolczu
aa masz racje rzeczywiście pasek od alternatora jest za paskiem od wspomagania. Zapomniałem bo w wakacje walczyłem z alternatorem ale w aucie bez wspomagania.