Witam,
Wstawiłem nowe serducho do swojego 2.0 16V. Poprzedni silnik nie nadawał się do ratowania bo tłok walił o głowicę.
Podłączyłem wszystkie czujniki przewody itp., itd.
Miałem problemy z zawieszonym rozrusznikiem.
Problemem jest to że na świecach jest iskra, benzyna leje się z wtrysków, a silnikiem nawet nie szarpnie. Kręce kręce i nic. Nie mogę dojść co jest problemem.
Nawet gdyby zapłon był nie ustawiony to i tak coś by szarpało silnikiem a tu ani znaku życia.
: 19 wrz 2011, 13:32
autor: Mabrothrax
A jak tam cały układ zapłonowy? nówka? kable, świece, kopułka ?
Przepustnica dobra? Guma cała?
Cholernie dużo może być przyczyn...
: 19 wrz 2011, 13:34
autor: kojak85
Nie szarpie, ale czy czuć benzynę z wydechu? Może iskra jest za słaba lub jest tylko jak wyciągniesz świece i je badasz przytykając do bloku. Może świece masz już zmęczone i mają przebicie.
: 19 wrz 2011, 13:51
autor: rafalaudi1
Benzyną śmierdzi jak cholera. Co do świec i kabli to czekam na nowe.
Guma jest troche z tyłka bo gazownik ją modyfikował nożem aby mu podeszło dojście gazu. Gaz wywaliłem ale na gumę czekam od Duo który zapadł się pod ziemię i nie ma z nim kontaktu.
Zastanawia mnie też przepływka - czy jak zdejmę gumę i próbuję kręcić rozrusznikiem to ona powinna sama się podnośić czy być w pozycji wyjściowej?
No i jeszcze ważna sprawa: czy przewód WN z tym czujnikiem powinien być na ostatnim cylindrze czyli pierwszym od kabiny czy na którymś innym?
[ Dodano: 2011-09-19, 13:57 ]
Cały czas zastanawiam się czy dobrze podpiołem kable - Ma ktoś rysunek podpięcia kabli wysokiego napięcia i kolejności cylindrów
: 19 wrz 2011, 14:12
autor: Audi 80 Polska
rafalaudi1 pisze:ały czas zastanawiam się czy dobrze podpiołem kable - Ma ktoś rysunek podpięcia kabli wysokiego napięcia i kolejności cylindrów
Ustaw wał korbowy tak jak do ustawiania rozrządu po wymianie paska. Wtedy palec ma wskazywać na pierwszy cylinder dalej lecisz kablami wg kolejności zapłonu: 1-3-4-2
: 19 wrz 2011, 14:35
autor: rafalaudi1
Czarna magia z tym. OT ma być przy strzałce na głowicy czy kropka ma byc na strzałce?
: 19 wrz 2011, 15:01
autor: Audi 80 Polska
rafalaudi1 pisze:OT ma być przy strzałce na głowicy czy kropka ma byc na strzałce?
Na OT koła na strzałkę, ustawiając na wałek rozrządu to wał może być w jednym z dwóch ZZ (bo wałek obraca się dwa razy wolniej niż wał).
Czujnik jest na pierwszym od szkła, sprawdź kopułkę bo tam może być wytarty element stykający się z palcem i wyczyść styk kopułki i palca.Ja miałem też kiedyś uszkodzony czujnik Halla w aparacie i tez nie palił
: 20 wrz 2011, 22:49
autor: rafalaudi1
Dziś już wszystko miało być ok.
Wyszło na to że kable podpina się 1-3-4-2 zaczynając od pierwszego z prawej stojąc od silnika, następni pierwszy z prawej od kabiny, potem lewy od kabiny i lewy od silnika.