Strona 1 z 1
[B3 PP 1.6, 51KW]szarpanie na benyznie, a na gazie brak mocy
: 04 paź 2011, 14:37
autor: markus2208
Witajcie, wiem ze takich tematów co mój jest dużo ale żaden mi nie odpowiada. Moje audi to 1.6B+G 70KM. Moja prośba jest taka abyście mi poradzili co mogę zrobić z szarpaniem gdy jest na benzynie. Mogę tylko powiedzieć że na przewodach przebicia nie ma, co może być tego przyczyną? A na gazie w ogóle nie ma mocy, nie ma szans żeby pojechać na gazie. Co muszę w tym przypadku zrobić?? Proszę, pomóżcie.
: 04 paź 2011, 16:02
autor: Audi 80 Polska
_uwaga
Szarpie jak jedziesz z stałą prędkością czy przyspieszasz? Obroty biegu jałowego ma stabilne? Sam nie gaśnie?
Masz specyficzny gaźnik w nim lubią zdarzać się takie historie.
Na gazie dużo masz przejechane? Może parownik już się skończył albo wymaga regulacji.
Zobacz czy tzw. "podstawa gaźnika" nie pękła.
: 05 paź 2011, 19:23
autor: davidpolska
oraz wężyki podciśnienia lubią popękać albo spaść
: 07 paź 2011, 18:33
autor: markus2208
aldi jadę sobie normalne na 4 przy prędkości 70 a tu nagle zaczyna szarpać. obroty silnika mam stabilne - nie skaczą i samochód sam nie gaśnie. natomiast co zrobić z tym gaźnikiem?? a na temat gazu to chyba coś jest z reduktorem, i tu moje kolejne pytanie, czy dać go do regeneracji czy kupić nowy??
natomiast davidpolska gdzie znajdują się te wężyki podciśnienia bo jestem zielony, może mógłbyś dać jakieś zdjęcie lub schemat?
z góry dzięki
: 07 paź 2011, 20:02
autor: Audi 80 Polska
Jak szarpie tak samo przy jeździe na benzynie i na gazie to mało prawdopodobne aby gaźnik i parownik były uszkodzone.
Gaz masz I czy II generacji?
Pewnie to przez układ zapłonowy albo ssie gdzieś lewe powietrze za gaźnikiem.
Moim zdaniem warto kupić nowy parownik bo jak ktoś spieprzy regenerację to mogą być problemy.
: 07 paź 2011, 22:58
autor: markus2208
Co do gaźnika to będę musiał go sprawdzić, a jeżeli chodzi o gaz to w ogóle nie da się na nim jeździć i silnik traci moc. Co do generacji to nie wiem czy mam I czy II. Byłem ostatnio na regulacji gazu i gościu powiedział że w reduktorze mogą być popękane membrany i będzie go trzeba regenerować. Koszt tego to podobno 80zł. I czy opłaca się kupić nowy czy go zregenerować?
: 07 paź 2011, 23:16
autor: Audi 80 Polska
A sorry zrozumiałem że szarpie też na gazie. A na benzynie ten gaźnik lubi robić psikusy. U mnie szarpał czasami podczas przyspieszania ale jeździłem w większości przypadków na LPG to mi nie przeszkadzało.
Tutaj masz książkę z jego opisem
http://rapidshare.com/files/328971493/g ... di_80_.rar
80zł za regeneracje to dobra cena, u mnie biorą więcej.
: 09 paź 2011, 18:10
autor: markus2208
dobra to ja jeszcze bede sprawdzal ten gaznik, a pozniej powymieniam swiece
[ Dodano: 2011-10-27, 23:46 ]
witajcie, odzywam sie po dosc dlugim czasie. samochod zrobiony - nowe filtry, swiece i przeowdy. moja perełka smiga jak dawniej. a i dodatkowo kupilem chromowane ramki pod tablice. wyglada swietnie, polecam je wszystkim!