[B3 1.8 JN+ Gaz] Problem z benzyną
: 23 lis 2011, 22:57
Koledzy mam problem z moim audi i to poważny, audi nie chodzi na benzynie, nie moge go odpalić, raz udało mi sie ale mogłem tylko docisnąć obroty do 3000 po czym nawet gdy miałem buta na gazie wciśnięte malały powoli te obroty, jakby go zalewało, pierdział tłumik, nie wiem jak to określić, teraz wg nie moge odpalić na benzynie. Na gazie auto śmiga jak talala jak już odpale. (ELPIGAZ), tylko problem w tym, że pali 20l / 100km gazu:/ ,
Problem jest także rano bo na samym gazie nie moge go odpalić, rozrusznik kręci i kręci aż padnie aku. Gdy przełącze na przycisk na to żeby odpalił z benzyny i odrazu przerzucił na gaz, to jest jedna do dziesięciu że dam rade odpalić, czasem zapali po ciężkich zmaganiach i szybko przełanczam na sam gaz, wtedy już chodzi przez cały dzień.
Kiedy przycisk przełącze na samą benzyne nie ma opcji żeby zapalił
Jak wyżej napisałem udało mi się odpalić na benzynie raz, kiedy to wstawiłem tarczę spiętrzającą do przepływomierza (pogiętą- wyprostowaną młotkiem) ale to tylko raz.
Zastosowałem sie do porady użytkownika tego forum i odłączyłem kompensacje po czym wyjełem tą blaszkę z przepływomierza. Nie piszcie mi o blaszkach bo jeśli nawet gdzieś znajde nową to i tak po jednym dniu jazdy wystrzeli od gazu:/ i po blaszce. Moje pytanie brzmi: Czy blaszką w przepływomierzu jest potrzebna do tego, aby samochód chodził na benzynie (nie pytam o to czy będzie palił dużo czy komputer zgupieje tylko poprostu czy powinien odpalić bez blaszki??), Drugie pytanie o co mu może chodzić? Już mam dosyć, 20 na 100 gazu spalanie to jakaś porażka, chciałbym ustawić benzyne i niech mi pali te 8, to i tak teraz lepiej mi się będzie opłacać. Pomóżcie.
Problem jest także rano bo na samym gazie nie moge go odpalić, rozrusznik kręci i kręci aż padnie aku. Gdy przełącze na przycisk na to żeby odpalił z benzyny i odrazu przerzucił na gaz, to jest jedna do dziesięciu że dam rade odpalić, czasem zapali po ciężkich zmaganiach i szybko przełanczam na sam gaz, wtedy już chodzi przez cały dzień.
Kiedy przycisk przełącze na samą benzyne nie ma opcji żeby zapalił
Jak wyżej napisałem udało mi się odpalić na benzynie raz, kiedy to wstawiłem tarczę spiętrzającą do przepływomierza (pogiętą- wyprostowaną młotkiem) ale to tylko raz.
Zastosowałem sie do porady użytkownika tego forum i odłączyłem kompensacje po czym wyjełem tą blaszkę z przepływomierza. Nie piszcie mi o blaszkach bo jeśli nawet gdzieś znajde nową to i tak po jednym dniu jazdy wystrzeli od gazu:/ i po blaszce. Moje pytanie brzmi: Czy blaszką w przepływomierzu jest potrzebna do tego, aby samochód chodził na benzynie (nie pytam o to czy będzie palił dużo czy komputer zgupieje tylko poprostu czy powinien odpalić bez blaszki??), Drugie pytanie o co mu może chodzić? Już mam dosyć, 20 na 100 gazu spalanie to jakaś porażka, chciałbym ustawić benzyne i niech mi pali te 8, to i tak teraz lepiej mi się będzie opłacać. Pomóżcie.