koledzy mam takie pytanie do właścicieli 6a, czy moglibyście zerknąć na wyłączonym silniku jak u Was działa przepustnica? Wydaje mi się że u mnie ktoś coś kombinował, powinna ona płynnie się domykać, a u mnie od razu trzaska, czasami silnik gaśnie jak wcisnę sprzegło przy wyższych obrotach, powodowane jest to tym że przepustnica odbija się od krańcówki i nie zawsze ją dociska za pierwszym razem ... jak wciskam sprzeglo przy niższych obrotach to obroty płynnie schodzą w dół... Aha co jeszcze, np u taty w AAD na przepustnicy az dołu jest taki jakby "bufor" który płynnie domyka przepustnice, u mnie nie ma ... podpowiedzcie czy powinienem to mieć czy nie ... Ew. jakby ktoś miał dokładne zdjęcia przepustnicy w 6a to tez bym poprosił na maila: davidhantulik@gmail.com
: 09 gru 2011, 18:49
autor: ziemor
Najlepiej wpadnij do mnie kiedyś przy okazji to porównamy co i jak
U mnie działa tak:
Jak mam puszczony gaz to dźwignia opiera się o taki regulowany ogranicznik i krańcówka jest wciśnięta - dźwignia ma się opierać o ogranicznik a nie o krańcówkę !!!
Naciskając gaz najpierw zwolni się krańcówka i dopiero potem zaczyna się uchylać przepustnica
Sorry za wcześniejszą pomyłkę
Dodano 09.12.2011
Witam - wreszcie powróciłem z wojaży
Tu Dj-Rydzyk prosto z programu Rydzykanci he he - ostatnio trochę zajmowałem się kaskaderskim wypasem owiec na plażach bałtyku ale znalazłem czas by odłożyć na chwilę mikrofon Dj'ski i zrobić foto przepustnicy he he he
Oto foty
Jak naciskam na gaz to najpierw zwalnia się krańcówka i dopiero kawałek za krańcówką zaczyna się uchylać przepustnica
[B3 2.0 quattro 6A] krańcówka wolnych obrotów- gdzie kupić?
: 23 gru 2011, 18:37
autor: audi_sport
koledzy da się dopasować krańcówkę wolnych obrotów- tą w przepustnicy do mojej Audi? Może da się założyć taką jak w sklepach elektronicznych można kupić ... robił to ktoś już?