Strona 1 z 1
[80 B3 1.8 SF] Problem z wolnymi obrotami
: 12 gru 2011, 18:21
autor: Aras920
Koledzy prosze o szybką pomoc .Mój problem zaczą się kilka tygodni temu po tym jak wymieniłem plastikowy króciec z tyłu głowicy .Już po wymianie miałem problem z odpaleniem silnika na pb aby odpowietrzyć układ chłodzenia po odpaleniu przez chwile chodziła ale po kilku minutach zgasła i dopiero wtedy zaczą sie prawdziwy problem z odpaleniem a kiedy już odpaliła chodziła tylko na wyciągniętym ssaniu nawet kiedy osiągneła 90 stopni natomiast po odpowietrzeniu układu i zgaszeniu silnika a po chwili ponownym odpaleniu go trzymała wolne obroty ale po lekkim przegazowaniu obroty nie zatrzymywały się na 900 obr. tylko odrazu gasła przez momęt miała tak również na gazie ale po regulacji lpg jest już lepiej.Natomiast podczas pruby regulacji gaznika zauważyłem że nic nie zdziałam ponieważ śrubka do regulacji CO nie reaguje a przedtem wszystko grało a gaznik był wyregulowany jajko teraz ma zadużą emisje CO.Dodam jeszcze że mam gaznik Keihin 1. Z góry dzięki za pomoc.
: 14 gru 2011, 20:22
autor: piekarelk
Po patrz przewody podciśnieniowe może coś niechcący odłączyłeś lub pękł któryś??!! :roll:
: 15 gru 2011, 16:59
autor: Aras920
Też o tym myślałem ale niestety to nie są przewody bo wszystkie wymieniłem faktycznie jeden przełamałem.zato wczoraj w robocie rozebrałem cały gażnik wszystkie dysze i kanały wyczyściłem nitro i przedmuchałem sprężonym powietrzem i nadal nic oprucz tego że dodatkowo 2 razy strzelił w rure na pb odrazu go na lampe stroboskopową ale zapłon jest ok a wolnych na bęzynie bez ssania nadal nie trzyma i nadal śróbka od regulacji co nie reaguje,myśle nad innym gaznikiem.
: 15 gru 2011, 17:30
autor: bloku
Jeśli czujnik temperatury jest sprawny to membrana podciśnienia w gaźniku podziękowała za współpracę. Nie opłaca się tego wymieniać - lepiej poszukać innego gaźnika. Polecam Ci tego japończyka (Keihin) zmienić na webera. Trochę więcej roboty ale wszelkie problemy znikną.
: 15 gru 2011, 20:27
autor: Aras920
Też wydaje mi się że membrana podciśnienia ta dzwignia od drugiej przepustnicy ponieważ po całkowitym otwarciu 1 przepustnicy powinna całkowicie otworzyć się też 2 przepustnica natomiast 2 się tylko odrobine uchyla i to mnie głównie niepokoiło dżiękuje ci kolego że mnie upewniłeś bardzo mi to pomoże. A możesz mi napisać co by trzeba zrobić żeby wstawić gażnik webera i jakiego typu webera? bo mieszkam w miejscu gdzie jest dużo szrotów a keihina 1 niemoge dostać.
: 16 gru 2011, 18:17
autor: piekarelk
: 16 gru 2011, 23:13
autor: Aras920
A tak widziałem to ogłoszenie . Ok puki co dzięki dam znać co będzie po wymianie gażnika ale myśle że to tylko on broi ale różnie to bywa.
: 18 gru 2011, 08:36
autor: davidpolska
masz przytkaną dysze od powietrza i tak się dzieje. czujesz może bardzo brzydki zapach spalin cos jak denaturat??