[80 B4 2.0 ABK 115 KM] Problem ze obrotami.....
: 15 gru 2011, 18:15
POMOCYYYY!!!!! kupiłem nowy ori przekaźnik nr 30 i dziś przyszedł mi silniczek krokowy. Kupiony na allegro z auta o przebiegu 130 tyś km i nie zagazowanego.
A o to rezultaty:
kurde co może być przyczyną takich obrotów?? Bez silniczka chodzi cacy a z silniczkiem to masakra totalna sami słyszycie.
Z góry przepraszam za końcówkę filmu ale już mi ręce opadły i nerwy sięgnęły zenitu. Proszę pomóżcie. Pozdrawiam
[ Dodano: 2011-12-16, 18:52 ]
Widze zero pomocniczych diagnoz. ufff zaprowadziłem samochód do mechaników i: silniczek krokowy mam sprawny. zrobili mi adaptacje przepustnicy i pomogło na chwile. po zapaleniu auto od razu wskakuje na równe obroty. nie szarpie ani nie faluje, ale po dodaniu gazu obroty zatrzymują sie w przedziale 2-3 tyś obrotów i tak z 2-3 sek stoi w tym przedziale i po chwili spadają do prawidłowych ( 1 tyś ). Ktoś ma jakieś rady? Co może być przyczyną takiego zachowania?
A o to rezultaty:
kurde co może być przyczyną takich obrotów?? Bez silniczka chodzi cacy a z silniczkiem to masakra totalna sami słyszycie.
Z góry przepraszam za końcówkę filmu ale już mi ręce opadły i nerwy sięgnęły zenitu. Proszę pomóżcie. Pozdrawiam
[ Dodano: 2011-12-16, 18:52 ]
Widze zero pomocniczych diagnoz. ufff zaprowadziłem samochód do mechaników i: silniczek krokowy mam sprawny. zrobili mi adaptacje przepustnicy i pomogło na chwile. po zapaleniu auto od razu wskakuje na równe obroty. nie szarpie ani nie faluje, ale po dodaniu gazu obroty zatrzymują sie w przedziale 2-3 tyś obrotów i tak z 2-3 sek stoi w tym przedziale i po chwili spadają do prawidłowych ( 1 tyś ). Ktoś ma jakieś rady? Co może być przyczyną takiego zachowania?