Strona 1 z 1
[B3 PM 1.8s] problem z odpaleniem gdy układ jest zapowietrzo
: 20 gru 2011, 20:18
autor: wento
Witam! Dziś wymieniałem króciec wodny z tyłu głowicy, i po złozeniu wszystkiego autko odpaliło (nagrzało się do ok 90 stopni i brałem się za odpowietrzanie układu chłodzenia. wczesniej jednak na chwilkę zgasiłem auto i już nie odpaliło. wszystko jest w porządku a mimo tego nie odpala. Poczekałem kilka godzin aż silnik zrobił sie zimny i odpaliło, lecz dalej nic nie sprawdzałem bo dziś już nie miałem czasu. zastanawia mnie więc jedno : czemu jak jest silnik gorący i układ chłodzenia nie odpowietrzony auto nie odpali?? czy może jest jakiś czujnik za to odpowiedzialny?? czy coś podobnego.
: 20 gru 2011, 21:54
autor: Patrique
Zapowietrzenie układu nie ma z tym absolutnie żadnego związku. Podejrzewam, że to zbieg okoliczności. Sprawdź kolego układ zapłonowy (kable WN, kopułka) i czujnik temperatury ECU ten od spodu na króćcu wodnym głowicy.
: 21 gru 2011, 18:24
autor: wento
Więc tak: kopułka, palec , kable, odpadają. dziś nie odpalił wcale nawet jak jest zimny. paliwo dochodzi. A jak sprawdzic czujnik Halla??
: 23 gru 2011, 13:24
autor: Patrique
Czujnik hallotronu nie ma z odpalaniem wiekszego zwiazku. Sprawdz czujnik temp. od ECU
: 27 gru 2011, 22:08
autor: krzycho
Czujnik hallotronu nie ma z odpalaniem wiekszego zwiazku.
Hallotron to akurat jedna z bardzo częstych przyczyn nie odpalania silnika, gdyż przy niesprawnym hallotronie nie będzie iskry.
Kolego
wento sprawdzałeś czy jest iskra?
: 30 gru 2011, 19:20
autor: wento
Witam ponownie! przyczyną był wypęty czujnik halla, którego naruszyłem jak zmieniałem króciec wodny. tak więc jak kolega powyżej pisze ma duże znaczenie. pozdrawiam