Strona 1 z 1

[80 B4 Coupe 2.0 ABK] pytanie o obroty

: 21 gru 2011, 10:56
autor: dawidd990
Witam mam pytanie skąd audi 80 B4 2.0 115km czyta obroty

: 21 gru 2011, 11:23
autor: Motostacja pl
Nie jestem pewien, ale w dieslach było to z alternatora a w benzynach chyba coś z okolic zapłonu (aparat zapłonowy czy coś takiego).

: 21 gru 2011, 12:26
autor: bloku
Z aparatu zapłonowego tak jak Labiel wspomniał.

: 23 gru 2011, 20:58
autor: Jarewa
Z ECU dokładnie dla zegarów. A ECU wylicza z czujnika na aparacie.

: 23 gru 2011, 21:12
autor: krisiun1
A na aparacie znajduje się czujnik Halla. <ok>

: 27 gru 2011, 21:51
autor: dawidd990
ten czujnik idzie zmienic jak tak to jak on wyglada i gdzie jest?

: 27 gru 2011, 22:02
autor: Jarewa
Gdyby on był uszkodzony auto by nie paliło.

: 27 gru 2011, 22:39
autor: kori
a jaką masz usterkę, w ogóle nie działa czy zawyża/zaniża ?

: 28 gru 2011, 11:22
autor: dawidd990
boo mam wiecznie problemy z obrotami juz tyle wymieniłem i nadal to samo jak go odpalę to ma 1100 obr a po chwili 1800obr i tak zostaje dodam gazu to opadnie na 1100 i zaraz wraca na 1800 a śrubkę od obrotow juz na maksa wykręciłem wiec moze to aparat i zawyża

: 28 gru 2011, 12:36
autor: jabko_nb
sluchaj ja mialem ten sam problem plus wachania obrotow i winowajca okazal sie przekaznik nr 30 ktory jest pod kierownica , do tego doszlo czyszczenie przepustnicu i bajka na poczatku ok
1100 a potem opada ponizej 1000 obrotow , to tania rzecz i kup ja w ASO ja zaplacilem 50 zl za nowy i mam spokuj wiec nie szukaj w aparacie zaplonowym chyba ze wymieniales rozrzad i cos ci sknocil ktos ,ale jak jak auto ma moc to nie tego wina . jesli bys mial zwalony halla albo stukowiec to auto mogby nie palic albo praca byla by cholernie nie rowna i straszny mul by był , no i Vag tez by pokazywał bląd
jeszcze jedno mi do glowy przychodzi czujnik TPS lub zblokowana klapka przepustnicy ( zdejmij gume co do niej jest zalozona i porusza klapka czy aby sie nie blokuje , dziwne zeby przy odpaleniu byly nizsze obroty niz po zagrzaniu , instrukcjie jak sprawdzic tps masz na forum, poszukaj nawet gdzies filmik widzialem na youtubie
ALE najpierw sprawdz tak klapke przepustnicy
Powodzenia i daj znac jak poszlo

: 28 gru 2011, 12:56
autor: tomek1982
jabko_nb pisze:sluchaj ja mialem ten sam problem plus wachania obrotow i winowajca okazal sie przekaznik nr 30 ktory jest pod kierownica , do tego doszlo czyszczenie przepustnicu i bajka na poczatku ok
1100 a potem opada ponizej 1000 obrotow , to tania rzecz i kup ja w ASO ja zaplacilem 50 zl za nowy i mam spokuj wiec nie szukaj w aparacie zaplonowym chyba ze wymieniales rozrzad i cos ci sknocil ktos ,ale jak jak auto ma moc to nie tego wina . jesli bys mial zwalony halla albo stukowiec to auto mogby nie palic albo praca byla by cholernie nie rowna i straszny mul by był , no i Vag tez by pokazywał bląd
jeszcze jedno mi do glowy przychodzi czujnik TPS lub zblokowana klapka przepustnicy ( zdejmij gume co do niej jest zalozona i porusza klapka czy aby sie nie blokuje , dziwne zeby przy odpaleniu byly nizsze obroty niz po zagrzaniu , instrukcjie jak sprawdzic tps masz na forum, poszukaj nawet gdzies filmik widzialem na youtubie
ALE najpierw sprawdz tak klapke przepustnicy
Powodzenia i daj znac jak poszlo
do sprawdzenia czujnik polozenia przepustnicy,przeplywka czy klapka nie ociera
czujnik hall jak by zdychal auto by ci gaslo w czasie jazdy

: 28 gru 2011, 22:10
autor: dawidd990
czujnik połozenia przepustnicy raz sprawdzałem i przy otwieraniu 2 przepustnicy z miernika wszystko znika tak robiło na starym i kupiłem nowy zamienik o tych samych nr i robi tak samo przy otwarciu 2 znika wszystko na 1 a jak popuszcze troche to znowu wskazuje to czujnik na 100% walniety czy cos z przepustnica?

: 29 gru 2011, 23:03
autor: jabko_nb
jeśli przepustnica by była walnięta czyli pogięta powiedzmy po wystrzale to by się blokowała nie wiem szczerze czy czy po otwarciu 2 tak powinno byc ze znika wszystko , ale bardziej bym stawiał na TPS podepnij po niego miernik i sprawdź mu jaka opór
tu masz filmik do tego