Siema wszystkim. A więc jak na filmiku, dzieję się taka sytuacja.
Co wymieniłem: Czujnik niebieski ( dzisiaj ) Przekaźnik nr.30 ( miesiąc temu ) Czujnik temp ( w chłodnicy - dzisiaj ) Adaptacje przepustnicy ( 2 tyg temu )
I nic sie nie zmienia
Co może być tego przyczyną?
: 05 sty 2012, 21:47
autor: krisiun1
sh@rki, Sprawdzałeś ustawienie kąta wyprzedzenia zapłonu?Dzieje się tak na PB czy LPG?
: 06 sty 2012, 00:18
autor: sh@rki
Dzieje sie tak i na PB i na LPG. Dodam ze LPG mam sekwencje.
: 06 sty 2012, 00:31
autor: karolas123
Lewe powietrze?
: 06 sty 2012, 10:23
autor: POLKIMEN
Witam. Mam ten sam problem z tymi obrotami Z tym że nie zawsze. Zauważyłem że dzieje się to tylko w zimne dni i to nie zawsze. W tamtym roku w zimę co chwila obroty zawieszały mi się :-| W temperaturach dodatnich problem w ogóle nie występował Czasem pomagało delikatne dotknięcie pedału gazu i problem znikał...ale tylko do momentu ponownego zwiększenia obrotów gdzie znowu obroty się zawieszały:-/ Wydaje mi się że może to być czujnik położenia przepustnicy :?: ale zastanawia mnie to że zależne jest to od tem. jaka panuje na zewnątrz
: 06 sty 2012, 10:49
autor: sh@rki
krisiun1 pisze:sh@rki, Sprawdzałeś ustawienie kąta wyprzedzenia zapłonu?Dzieje się tak na PB czy LPG?
Ale wczesniej nie mialem tego problemu. To zaczeło sie po tym jak podłączyłem nowy silnik krokowy. podłączałem 3 sztuki i na każdym tak samo.
: 08 sty 2012, 12:06
autor: Kamuś
Jeśli masz źle wyregulowany naciąg sprężyny przepływomierza to będzie schodził z obrotów tak gwałtownie że będzie się dusił/zgaśnie, albo będzie schodził bardzo powoli z obrotów, tak jak u Ciebie. Sprawdź to. Najpierw najlepiej odepnij wiązkę od przepływomierza zapal samochód i zobacz jak wtedy będzie się zachowywał. Jeśli ok, to już wiadomo że przepływka do wyregulowania.